Bloggsug

Yes, fick lite sug att börja igen. Lite pga Löppe och lite när jag kikar in på Marias blogg.
Maria bloggar delvis om sin vardag samt sin sjukdom, kanske ett stöd för andra i samma situation!?
Här hittar du Marias blogg: http://miiiachrons.blogg.se/


Kikade igenom min blogg och det är rätt mysigt att kunna gå in och läsa sina gamla tankar och kolla på alla bilder. Galet kul! =)

Nu blir det dock ett snabbt inlägg eftersom det är bio som gäller ikväll IGEN! För att ALDRIG på på bio så har det blivit mycket nu! Idag tackar vi Maddebus för biljetterna!
Nu väntar jag bara på Tott som jag först ska bjuda på middag idag. Indiskt! Sen möter vi upp Pittran och så får vi se om det blir en fjärde också. Annars klarar vi oss nog själva.
Ska se en 3D film idag. Kan ju bli kul? ;)
 Upp till bevis vad det är för mööööög! =P


Inte nog att jag kikade igenom min blogg jag var även inne och kollade min badboll! (vilket man inte gjort på år och dar!) Ja, ni som vet, ni vet! ;)
Gamla bilder är skoj!!!
Så idag blir det lite bilder från gamla goda tider =)

  
Att man TVUNGET ska klättra på/i saker. Statyn på Möllan, raketen Raine i Danmark och elskåp på okänd plats... Norra?


Hahaha!!! En gammal bild från en av Peters fester där han envisades med att visa att även han haft hål i öronen, han tryckte igenom skiten så det började blöda! Skam den som ger sig!


Jag och Carro i snön efter en galen vurpa! =)


Knatte, Fnatte och Tjatte? Vad hände med den tiden!?


Ser inte, hör inte och kan inte prata!


 
Kaaarlek!


Mysepys på brostampet! =)

Ooops! Dags att knalla neråt. Många minnen, många skratt! Dock är det sista skrattet inte avklarat än!!!


Peace out memory-town!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0