Ännu mer vardag

Ännu en vecka som snart passerat. =)

Hade en mysig filmkväll med Carro och Alicia i böjan av veckan. Först bjöds det på Carros vegetariska tacogratäng till min och Alicias förtjusning.
Sen kämpade vi oss igenom 3 filmer (eller jag i alla fall som brukar tröttna efter en).

Först paranormal activity 3. Helt klart den bästa än så länge. Slutade att vi satt ihopakurade i ena soffhörnet skrikandes som småflickor.

Sen gav vi oss på Cube ettan och tvåan. (trean fick jag se hemma själv, fast den var ju egentligen ettan)
Helt klart sevärda!

 

En riktigt mysig vardagskväll med mina tokiga vänner.
 Haha, min galna Knoll! <3

Har även träffat Piffen en dag. Blev en tur i kyliga stan med sol på avstånd.
Fika och uppdatering sen kom Leffe som behövde hjälp att hitta en outfit. Snabbt avklarat och vi fortsatte vår strosning. En lyckad dag.

Givetvis har det varit lite jobb också. Har väl inte kommit igång riktigt men hade en mysig kväll på Turning igår. Trivs bra där borta och utsikten är helt underbar!!!
 Fantastico!

Så var det dags för helg. Satt nyss och funderade på hur jag skulle fylla ut den men det löste sig snabbt efter ett samtal från Peter. Underlättar en del nu när jag har bilen också. =)
Day 27 and still counting! ;)

Man kanske skulle ta tag i saker så man blir klar inför kvällens aktiviteter.
Just idag känner jag mig stark. Hållet ska fyllas och tankar ska ersättas!

Avslutar med nya favoriten Anna Hertzman. Underbara skåning med härliga texter. (Tack Maria för tipset!)




Du slog ihjäl mig? Du trampade på min hals?
För jag har tagit vägen ut?!

Peace out Anna Hertzman-town!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0