Otrött... trött!

Den där bloggen som skulle dyka upp i torsdags försvann. Precis när jag kom hem så blev det annat bestämt. Får samla mig i veckan. Känner mig så trött hela tiden. (när jag är ledig)  Men ändå inte.
Idag orkade jag inget av det jag skulle orka och gick ner och tränade istället för att få något gjort.
Tänkte ta i så man storknade men kunde ikke trötta ut mig. Så jag gav upp efter en timme på crossen och en timme på cykel.

  Jag kan osså tönna mig och ta bilder, tar ju på allt annat liksom! =P

Ska försöka slänga mig i säng nu. Som det ser ut så är det dubbla pass i morgon och på onsdag. Kanske kan trötta mig själv ordentligt! =)
Varför är det aldrig lagom!?

Peace out otrötta-trött-town!

Kommentarer
Postat av: ♥ Sara

duktigt!

2011-03-08 @ 20:33:01
URL: http://lunaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0