Less

Fan vad jag retar mig.
Dagen började INTE bra. Kändes som jag skulle behöva stå och försvara mig vilket jag på sätt och vis gjorde.
Fine!
Det löste sig och har tom kramats idag men fan vilket slag i magen.

Har försökt att inte tänka mer på det och så kommer man hem och sätter sig och blir bara så less. Vad fan tror folk egentligen!?

Det värsta är väl att jag retar upp mig nu och fast allt är löst så kommer jag gå och grina i morgon. Långsynt!? Det händer!

Det var fan jobbigt. Ledsamt.


Ändå började dagen så bra, sol, "värme" och vår i luften?


Så jag är glad och tacksam att jag jar Petra. Utan henne hade dagarna på jobb varit längre och mer påfrestande. Hejja Petra!


Inte nog med att man är helt tankesprid nu, vad kommer man hem till!? Jo ett satans jevla liv precis utanför mitt fönster. GÅ HEM!!!
 

Ett par suckar till sen blir det sängen. En ny dag i paradiset väntar i morgon.

Peace out bumed out-bummed out-town.

Kommentarer
Postat av: ♥ Sara

Kramar

2011-03-09 @ 10:25:49
URL: http://lunaqueen.blogg.se/
Postat av: Tazy

Tack vännen! =)

2011-03-10 @ 01:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0