Kass, kass kass

Kass på skriva.
Trött, trött, trött.

Ja jevlar vad det snurrar i päran.

Klydd, strul, skvaller och meck.

Hihi, har stängt ner helt. Tuta och kör. Jag gör mitt sen kan jag inte göra mer.
SMAAAAJL!


När jag kom hem från jobb idag satt jag och skulle försöka få ihopa ordning på helgen som kommer.
Somnade gott mitt i allt.
Upp som fan och på med hatten.
Ett under att jag kom iväg. Fick inte mycket gjort men fick en trevlig kväll ändå. Quiz på Fagans med EN öl (samt påfyllning från Peter). Inte illa.
Fick ingen användning av mitt nyinlärda ord "dekadent" men lyckades ändå klämma in en poäng eller två. (av 24).
Är väl mest inte med för att komma med dom kloka svaren utan för underhållning i pauserna. =P
Vi gjorde hyggligt ifrån oss trots att Alex inte var med! =)
(notera att quizen är på engelska!!!) Pluspoäng! ;)

Ska få tummen loss och få till en rad eller två men nu ska jag plita ner funderingar (vilket innebär däcka antagligen) och i morgon väntar en ny dag. Det SKA gå!

Blir en tuff helg. Håll i din hattafan!

Peace out kassa-town!


Mmmm mys!!! (det var denna jag försökte sjunga för dig innan Petra)
Gilla som fasiken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0