Söndagsmys

Vilken haaarlig söndag!

Något svårstartad i morse men med lite kaffe och en titt ut så blev allt genast bättre.

Klockan 1 mötte jag upp Cicciluring för lite promenerande i stan. Tråkigt nog var det mesta stängt men vi båda fick inhandlat lite onödiga saker ändå samt att vi traskade stan upp och tillbaka.

På tillbakavägen blev det en sen lunch på Jensen's Bøfhus. "Söndagslunch" sa vi och skrattade åt vår tokighet.
Är man bara två personer får man gå före i kön. "Diskriminering!" muttrade en dam vars ungrar skrek och hade sig. Japp japp tänkte jag och knallade ogenerat förbi! =)
(Som många redan vet och som jag berättat innan så är köa inte min starka sida)

Kaffe innan maten och en biff som trots "well done" inte var död och vi var nöjda.
 

Efter maten fortsatte vi som bollar vidare till Lagerhaus där vi tvunget (och givetvis) skulle köpa oss varsin likadan bakform. Vi gör väl allt samma och lika!?

Vidare till Ica för kompishandla och sen var det nock. Började känna flamsigheten komma med alla minnen som vi förträngt sen läääänge. Har då ALDRIG varit unga och dumma!

Knallade vidare hem för att göra ett ryck och städa. Svettigt värre!
Fick upp min julklapp! (fundera på den)

Efter det svettiga städandet ansåg jag att jag förtjänade ett bad med en ansiktsmask. Tröttnade som vanligt ganska snabbt och sen hamnade jag här.
En effektiv och skön söndag! Me likie!!!

Nu ska vi se vad Wallander har i kikaren ikväll. =)

Peace out söndags-town!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0