Omotiverad...

Ju tidigare jag kommer iväg och tränar, ju tidigare kan jag komma hem och "vila middag" MEN! då måste jag först och främst resa på mig. JOBBIGT! =)

Nä, får väl ta ett ryck så det blir gjort.
Sen jobba till 2 ikväll/natt.
Skönt att det kommit igång lite nu...

För första året har jag inte satt upp några mål med träningen utan bara för min egen skull... och det bästa av allt är att jag sover bättre. Haaaarlit!
Fast visst, blir det 4 veckor i thailand sen så är det kanske en fördel att vara fit.
"Börja spara" Vafan!? Jag kan dra nu!!! =D

Nä... ska börja med att dra mig bort och träna sen tar vi det som det kommer. ;)
Den där megamixen är också på väg... ska bara orka. =P

Peace out tränings-town!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0