Fallande kvartetten

"Boeghoeg"
Hahaaaaa.... bahaha. HAHAHAHA!!!
Hahaha och haahahaha.

Nu har jag skrattat i två dagar och kan inte sluta flina när jag tänker på det.

Tänk er... Harrys... hahaha.
Ja. Harrys. Fullt drag, discodans deluxé. Ramlar en så ramlar ALLA!

Jag har svårt att minns det helt eftersom det gick så snabbt.
Som jag minns det så ramlade Chris först som får med sig Cicci som får med sig mig som får med mig Martin.
4 pers, alla 25+ liggandes sprattlandes på dansegolvet, PÅ VARANDRA!
DET FINNS INTE!!!
Hahahahaha.

Wet floor?! Som fan!
Benen bara försvann under oss en efter en... hahaha. =D

Egentligen pratar vi inte om detta enligt Cicci vad fan. Den bjuder vi på!
Kunde inte ens bli arg... det måste sett sjukt ut.
Om man bara hade fått se det nu efterhand.
Hahahaha. HUMOR!!!

Det som inte var humoristiskt var efterfesten med rödvin. Aj aj aj!

Sjukt ball lördag. GILLA!

Fakk it. Time to träna.
Haha

Peace out fallande disco-town!

Kommentarer
Postat av: Fall out Cicci

skrattar lite till

2011-01-17 @ 23:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0