Someday, somehow...

Ja och varför inte idag!?
Kan fortfarande inte bestämma mig om jag ska bege mig ut i kylan ikväll eller om jag bara ska ha en mysig hemmakväll. Lagom förvirrad så jag bör stanna himma.
Bäst att spara sig till i morgon. =)
Imorgon gäller:

"Vi planerar att inte planera något på lördag. Eller nej! Vi planerar inte att vi ska planera att inte planera på lördag. Perfekt!"

Citat Cicci sms.
Detta innebär en favorit i repris. (Ni läste väl om Harryskvällen!?)

Vad har nu hänt då...
Gjort två kanoninköp. En eltandborste (avguuuuda) och ett årskort på friskis. Fick rabatt nu när dom öppnat på stadion. Inge fel på där vi tränade innan men skönt att inte behöva vara "beroende" av någon annan. Nu går jag ner och fnattar mig när det passar mig!

Jag och Cicci styrde upp spinning samma kväll som jag fick mitt kort. Gilla att instruktören spelade Infected!!! Speciellt när det var en av mina/våra favoriter. Blev ett extra tramp för det!
Efter årets första spinningpass cyklade jag till Möllan och drack isvatten och hämtade mina vaniljljus. Vatten på Möllan!? Jodå!
Anders säger att jag blivit maaager i huvet. KUL!!! Speciellt när det är byxorna som sitter tight!?
Men vi gillar Anders!!! Fick ju finaste julklappen av honom!
 Underbara!

Just det. Pizzakvällen!!! Åh, pizza på huvet konstant nu!!!
Gillar inte köbepizza, men hemmagjord!
Fnissekväll som vanligt. Massa drickegott. BAGARCICCI!
  KORVEN! Stök!
  Före, efter.
 Maod!
 Efterrätt! (Varm chokelaaa med Xanté)

Mätta och uppblåsta och allmännt blåsta också antagligen (!?) så möblerade Cicci om och så låg vi däckade i soffan och väntade på film.
"Paranormal activity 2"
Ganska utdragen och sen hände allt i slutet. Blev rädd två gånger. En gång för skåpen och andra gången när Cicci skrek. Då blir dom flesta rädda! =D
Sen googlade vi spöken och sen fick det vara nog.
En kanonkväll!
 Paranormal Activity 2

Fredagen var det Buzzkväll hos Peter. Jag som skulle jobba dagen därpå gjorde min nya "grej" Sätter jag fart tidigt så blir det bättre tidigt. =)
Tjyvstartade himma.

Sen blev det en jekla massa kaffe under kvällen. Fler hotshot, kaffe/bailys osv. Kunde för f*n inte sova när jag kom hem.
Lyckades (på något sätt) vinna första rundan och eftersom jag gjort mitt där kunde jag koppla av och förlora resten.
   8-mans-buzz!

Kom hem i lagom tid och kunde som sagt ikke sova. När man väl skulle upp och göra sig klar så var jag INTE glad på min eltandborste som var extra högljud?
Blev hämtad av Dezi och Lund nästa.

En dryg, lååång kväll på Tengan väntade. (Tegnérs Matsalar)
Som vanligt med fatservering. Snea min rygg mer? JA!
 
Balla brudar och desserten som vi fick nalla på.
Haha ULF då!

Sen kom migränen och när vi äntligen närmade oss Malmö igen så blev det ingen fest för mig utan hem och INTE sova ännu en natt. Kul när man ska upp och jobba natt sen. Helt fel på det.
 Smal i huvudet!? Trött i huvudet och detta var INNAN jag stack till jobb!
Blev en underhållande natt. Brandlarmet gick... TVÅ GGR!!! Strömmen försvann och natten tog ALDRIG slut. Folk låg lite här och där sista timmen. Halv sex kom vi därifrån.

Var lagom yr och bäng när jag jobbade kväll på måndag. Aj aj aj.

Denna veckan har varit megalugn. Träna och fnatta sig.
En snabb på Möllan igår med favoriterna. Behövdes inte mycket.
Blir väl dessto mer livat i morgon och på söndag.
På söndag är det personalfest som jag tveksamt sa ja till nyss.

Har fått mitt schema för mars. (ett av dom)
 Mmm, ska bara reda ut det själv!

Har fått en snilleblixt och fixat en väska till varje jobb/ställe!
 Organiserad! Respektive kort, kod, namnbricka, förkläde osv osv i varje väska! Nu ska man bara komma ihåg vilken som är vilken. =)

Jo! Jag älskar att basta. Gyttans!!!
Igår lärde jag mig ännu mer om varför jag ska fortsätta. KANON!
 Inget dåligt alls!!!
Var tvungen att ta en bild och skicka till Cicci. Tänkte skriva att jag söker en bastukamrat men det kan tolkas fel så jag skriver inge mer nu. =/

Har börjar kämpa med att se filmer igen och dessa rekomenderas!!!

 Killarna på jobb rekomenderade den och varnade för gråt. Fjollor sa jag tills jag såg den och lipade ögonen ur mig. Riktigt fin film! Baserad på sann historia! (varning för tårar!!!)

 Riktigt rolig!!! Två tummar upp!

 Gullig. Helt okej.

 Bra film! Tung.

 Läste om den i Sallys blogg och blev sugen. (Matthew Mcconaughey för tusan!!!)
Även denna är baserad på en sann händelse. Känns fel att säga "bra" om en sån film men den är värd att se. Blev inte besviken.

Jao, det var väl det hela.
Jeklar vad man kan skriva plöstligt på en fredagskväll.
Tänkte att jag skulle dricka upp mitt kaffe och eventuellt sätta igång med något storprojekt... SLÄNGA SAKER!!! Tycker inte om det men "man kan inte spara på allt". =(

Trevlig helg alleshopa. Kanske ses i den oplanerade dimman i morgon! ;)

Peace out INTE PLANERA-town!

Kommentarer
Postat av: ♥ Sara

hoppas ni kom iväg :)

o visst e den filmen bra!

2011-02-13 @ 04:51:26
URL: http://lunaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0