Som dag och natt

Två dagar, TOTALT olika.
Samma plats, samma stuk och samma mög men ändå så olika.

Igår, tisdag var INTE min dag på jobb. Och det sitter nog fan i ännu. Som tur var så hade jag Petra som snällt (men ofrivilligt) backade upp mig. TACK! Slog helt slint i päran. GRATTIS!

Idag var lugnets dag. "Mobba-Calle-kväll"!
Lugnt men roligt. Massa skitgöra som blev gjort. Plus att vi mobba Calle lite till.
Tog slut till sist och äntligen kom man hem. Jag och min trasiga balle. =O


Såg denna på facebook via Petra. Jisses som jag skrattade!!!
Inget ont menat för hon är ju helgo och jag vet hur det är när orden inte alltid kommer ut som dom ska. Själv har jag problemet att allt går så fort där uppe och stockar sig på vägen ut.
Men men.

Hahaha. Gilla!



Peace out balle-town!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0