GRATTIS!

Innan denna dagen tar slut vill jag bara passa på med ett sista grattis till syster min som fyller år!
GRATTIS GRATTIS GRATTIS!
På söndag ska hon firas så det smäller i taket! Eller i alla fall i bowlinghallen! ;)

SMACK på dig! <3

 

=D



Nu får det blir lite fredagsmys innan man däckar. Helt sleeeden från gårdagens 75minuters spinningpass. GALET! Trodde aldrig det skulle ta slut! =O Sen skulle jag bara mysa idag men hamnade på jobb. En mysig fredag med Madde. =) Nu blire film och slappe.

Peace out hejja lillasyster-town!

Kommentarer
Postat av: Syter yster

Det tog sin lilla tid men äntligen hittade jag den.. Bloggen! :D tack så mycket och smacksmack till baka!! älskar dig ! <3

2011-04-10 @ 16:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0