Ursäkt? Förklaring?

Från ingenstans.
Fy fan vad korkad man är. Bara kör på och välter allt i sin väg.
Så länge man gör det med ett leende så är det okej?
Bråkig utan att bråka.
Brukar få det man vill ha.

Jag som själv säger att man inte bara ska titta... man ska se.
Jag ska lyssnar men hör jag egentligen?


Någonting är jättefel.
Som vanligt så kan man antingen jobba bort det eller rent av festa bort det!?
Ha lite kul vet jag! Så länge man slipper att själv bli påverkad.
Man lyssnar och tittar för att själv slippa berätta eller visa. Berätta saker som folk bara lyssnar till och visar saker som folk endast tittar på. Snabbt avklarat?

Kanske är detta försent nu men jag är ledsen att jag inte såg vad du försökte visa mig och jag är ledsen att jag inte hörde vad du försökte berätta.
Trodde du var en av "alla dom andra" så jag körde på. Rakt över och framåt. En Carro är faktiskt en Carro. Tasmanska djävulen, men ändå så go, gla och omtyckt!

Att man är så jevla korkad!
Kanske för sent nu.
Vet inte hur jag ska lösa saker från denna stund. Träffade antagligen dig av en andledning.
Var det för min skull eller din? Skulle vi båda lära oss något?
Tiden bara går. Det hinner lösas! Fast har vi verkligen så gott om tid?!


Behöver inte prata, bara snacka lite...

Från ingenstans insåg jag. Bara sådär. Är det nu det händer?
Är inte elak, bara mån. Defensiv. En kul grej liksom.

Så det kan gå när olika människor möts. Man lär så länge man lever?



"Klättrar vi upp eller faller vi ner, har vi någon koll på vilken riktning vi färdas.
Ja vi verkar leva på samma planet, men vi lever knappast i samma världar..."



Plöstsligt fick saker en annan betydelse och man kan se saker från en annan synvinkel...

Kommentarer
Postat av: |Sara|

Kraaaaaaaaaam!



2011-04-27 @ 20:32:11
URL: http://lunaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0