Tuff påsk!

Vilken vecka det har varit!
Uj uj uj!

En tuff påsk helt enkelt! Trevlig, men tuff!
GILLA!

Berättade för en av mina två bättre hälfter (ja vissa har det bra och har två stycken!) och får till svar "AMEN CARRO!!!" =D
JA JA! Det blir ju så när man måste berätta allt på en gång. :)

Men men.
Nu är verkligeheten tillbaka, den som man flydde? =O

Har en riiiiiiktigt lång dag idag.
Jobba 9-16
Träna 16.30-18.30
Jobba 19-00

KUUUUUL!
Och har man kunnat sova i natt... neeej.
Halv fyra låg jag och blängde på klockan och vid sex gav jag upp. Jag vet en som kommer vara grinig idag. Speciellt när vi har en "smuts-kväll" framför oss.

Så kan det gå.
Får väl packa väskorna och bege mig. Även om jag fått i mig massa kaffe nu så kan man lika bra sticka till jobb och klämma lite till. GOTT!

BTW!!!
Kan ni tänka er att det såg ut så här på stadion förra lördagen!? (fast med liiite mindre folk) GALET!!!
Men sen har vi ju media som är media! ;)
http://www.nyhetspressen.se/om/Supportertorget/ Ha ha haaaaa!

En dom bästa låtarna enligt mig! ;) Kolla in refrängen!




Peace out verkligheten tillbaka-town!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0