Hoffmaestro tonight!

Woohooo!
Ska strax borsta gaddarna sen bär det av mot jobb.
Ikväll är det Hoffmaestro som ska spela hos oss. =)
Dessutom fick jag veta av chefen igår att dom ska dela omklädningsrum med oss, samtidigt som jag fick en blick som sa "fast ni får ju uppföra er!". JA JA! =D

Själv ska man sen stå ut i blåsten och kylan och sälja priiit!
Hade kanske behövt lite värmande själv!? Men man får nöja sig med långkallingar och hosti.
Går väl det också.

Lyckades även fixa (med hjälp av min sköna höna)...
 Till min Carro <3

Vill ju ha dom själv. Men stå och huttra med en pepsi och penicilin klarar jag mig utan. Kommer fler chanser. =)

Tjooo hooo! Time to dra!

(sååååå söt!)


Peace out Hoffmaestro-town!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0