Allsvensk premiär & psykvila

Herrejesus vilken jevla vecka!
Har jag inte varit psykist slut innan så nu jevlar!

Fick inte jobba idag eftersom jag har jobbat för mycket och det behövdes nog. Har bara legat i sängen idag. Kollat tv och inte svarat i telefon. Underbart men tröttsamt. Blev så uttråkad redan vid tolv idag men det behövdes nog.

Anledningen till att det blev så mycket var väl för att min chajf (Piiidra) var sjuk och hur det gick till vet jag inte men jag tog hand om hennes jobb (samtidigt som jag hade min egen lilla del). Inte nog med detta, under veckan, nämre sagt torsdag kväll blev det spikat att Trelleborg skulle spela sin match hos oss. På två dagar skulle allt styras upp så vi var redo för en match. KUL!
Men en liten klapp fick jag på min axel och då var det värt lite av allt slit! =)

Vi gjorde allt vi kunde och så var det med den saken. Vi överlevde den dagen också plus en vint i bagaget. Det gillar vi!

Efter en lång jobbefredag SAMT lördag så var det kalasefest hos Cicciluringen på lördagen och det krävdes inte mycket för att bli festlig, och festligt värre blev det!
På morgonen (efter ca ingen timmes sömn) så gick jag upp för att röjja och skicka iväg ett sms där det stod något i stil med "nu minns jag varför jag egentligen skulle gått hem tidigt igår".
Det innebar att det var lite småtungt under matchen på söndagen. Men jag var inte ensam om att vara bakis och jag tyckte jag fixade biffen bättre. =)

Mammsen kom från kinalandet igår och fick fantamig lite saker idag. Det gillar vi också.
 Bra att ha! GILLA! (massa gilla idag)

Fick även en ny resväska (vilket jag behöver) och den är blå och fin. När hon skulle in och köpa en till sin dotter så hade han kommit asat med en rosa och då hade hon skrikit till "noooo pink, no no no!!!" Haha =)
Mor har lite pejling trots allt.

Nu ska jag släng i säng och försöka sova så man orkar med den nya veckan som börjar i morgon.

PSYKET ÄR VILAT! (?)

Peace out premiär-town!



GENERAL KNAS - DU DUGER

"Du duger, du duger, ja du vet ja du vet...
Du duger, du duger. Tro aldrig något annat.
Du duger, du duger, som du e, som du e..."


Vackrast när du ger, ger av vad du har! =)

(ditt liv kan bara levas av dig. du har all rätt i världen. lycka till det kan behövas på färden. lyssna till hjärtat och skit i dom lärde, livet e ditt bara ditt!)

<3

Kommentarer
Postat av: |Sara|

vill se bild på resväskan me ju :)

2011-04-07 @ 11:16:05
URL: http://lunaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0