Sleeeten och sammanträffande!

Shit vad jag känner mig sleten. Öm i varenda liten del av kroppen. Fingrar, ben, fötter, rygg, nacke osv osv.
Tror faktiskt det beror lite på vädret. KALLT!!!

Idag hade jag sovmorgon, tack och lov!!! Så sjukt trött igår men somnade givetvis inte från ca 5. För trött?
Så idag gick jag upp och gjorde mig megamycket kaffe och pluggade in min externa och lyssnade på gamla godingar. SKAZI!!! (manna walla)
Dansehumör direkt!

Men istället för att dansa så gick jag på promenix och vem träffar man då!? Jo Lalisen!!! Som jag var och såg Skazi med (hon bland andra). Sjukt!!! =)
Från Skazi-kvällen samt en annan klassiker ;)
  Tider!!!

Nu ska jag få i mig lita mer kaffe innan jag beger mig till jubb. Hilton ikväll igen. Hade varit skönt att bara stanna hemma och få mysa. Men ikke!

Igår hade vi lita efterarbete att syssla med. Efter som vi är så sjukt effektiva ibland så hann vi tom månadsinventeringen. NAJS!
 Mig har två vänstra hander?

Och är man riktigt flitig hinner man även busa lite! Busa i form av att gömma Petras nya stövlar! =)


Var en seg och lång dag, men så är det när man tvunget ska på AW efter match... vilket man tvunget måste! =)

Söndag, match. Lång dag, flöt fint. AW!!!
Före jobb samt efter jobb=
 
Blev en riktigt trevlig aw, tom grabbarna följde med självmant, eller nja, kanske inte Martin som blev tvingad men ändå! =)

På lördagen jobbade jag stägning på Hilton. Givetvis öser det ner typer som ska dricka drinkar när vi endast är två kvar. Frozen hit och mojito dit. SUG! Sen var man helt uppe i varv när man äntligen kom hem. Typiskt!

I fredags blev rodd inför söndagen som gällde.
Hem och "vila" och vaknar när Cicci ringde. Tjo flöjt! Upp som fan och göra sig klar och sen var det Happy som gällde. Tyvärr var det rockkväll där så vi vände på klacken och stack till Fagans istället. Vilket drag!
Livemusik äger!!!
 Cicci myser till den HÖGA musiken. =)
"Carro... du är en sån..... HIPPIE!!!!" Tack! =)
Sen cyllade vi him och gjorde en klassiker, hälsade på Herr Bust med Olle.

Torsdag.
Ledig!!! Fint väder och jag fick ett ryck att komma ut. Snackade med Cicciluring som var i stan så det blev en fika och lite tjötande. Ses så sällan nu.
Sen kikade vi lite kläder inför Halloweenfesten och mös rundor. Köpte ÄNTLIGEN en skiva av "dom spelande indianerna". Har tjatat som fan men inte kommit till skott. PANG! Plus ett nytt band till foten eftersom dom thailänska inte höll så jättebra... =/ Sakna min turkiska... jevla nyår!!!
  
Chai på trappan. Opera på stan. Nya brillor!

 
Myseskivan!!! Armbandet dvs fotbandet! =P Inte naken längre =)


Sen hade vi onsdagen då jag hade för mig att jag skulle jobba på Hilton vilket jag inte skulle men fick göra ändå. Lyckat att kolla fel dagar... Men men, jobb är jobb!!!

Nu är det dags att sätta fart, Hilton väntar!

Avslutar så KLART med Skazi (manna waaaalaaa, eller hur Cicci)
Fast med lite bättre ljud än på KB där han nästan sprängde 750 personers öron. Aj aj aj!!!

Peace out Skazi-town!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Sprang du på Paola IGEN? Tror att världen vill säga till oss att typ ha en reunion eftersom att vi alltid springer på henne :D En Skazi-manna-wallawalla-reunion!

2010-09-29 @ 19:30:34
Postat av: Cicci igen

Vem är det som försöker vara med på fotot med dig, mig och Paola på? lol

2010-09-29 @ 19:33:17
Postat av: Carro

Det är Stampe som sitter där bak =) Hihi. Kanske inte så lyckat. Ja för faaaan! Det hade varit skitkul... om man hade kommit till skott.

2010-09-29 @ 19:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0