Denna dära updaten!

Har precis stått och tittat på den enorma regnbågen. Går inte att missa!?
Fiiin!


Har haft en ledig dag idag trots allt. Fyllt frysen med mat som jag aldrig kommer hinna äta och byggare-bobbat med min cykel. Pimpat?

Efter allt snack om den jevla glassen så gjorde jag som alla andra, jag köpte en, 50 spänn för en sketen liten glasslåda!!! Men eftersom den skulle vara "orgasm-god" så får man väl ge den en chans. Hittade min tekopp direkt!!!
 Upp till bevis! =)

Igår var jag inne och jobbade ett par timmar i restaurangen på stadion. Någon lunchserververing. Lat som jag är så brände jag mig. Lat innebär att man hellre bär mer istället för att springa oftare. Dum som man är får man igen det för dom som INTE är lata. =/
Sen fick vi resterna till lunch. Ååååh, vad jag saknar vanliga köttbullar och potatis!!!
  
Resultat av varma tallrikar och lunchen. ;)

Gick även denna dag med på att jobba på ett bröllop på lördag. Skjut mig om det är fatservering!!!
Vilka minnen! Iiiih. Men men goa och snabba pengar!

CARRO!!!
 Glöm nu inte tjolanta! =P

Hade pappsis bil i helgen när han var på vift i Fraaance! Lämnade honom TIDIGT på torsdagen och hämtade honom söndag. FÖRSENAD!!!
Körde hem till Carrro efter jobb både fredag och lördag efter ha jobbat stägning. Hemma kunde man inte vara eftersom grannarna under hade fest, IGEN. Suck!

Hann med en haaarlig AW i söndags.

Var ute i stallet en sväng och skulle hämta Emma, snacka med gamla stallägerskan och givetvis hälsa på min lilla gums. Åsnan. =) Åh vad jag saknar henne. =(
Har blivit en fin liten dam. Vildingen.
  Åsna eller hästi?
   Saaaknaaaa!
Faaasiken vad kul vi hade när vi tävlade!!! Tjo flöjt!

Vad har vi mer... jobb som vanligt...
Tur man kan ha lite skoj i allt slitande. Speciellt nu när jag fått två karlar till hos mig! =)
Mer mans till Carro!
  En dag på jubbet! =)

Tog en ledig eftermiddag till att festivaltraska med Peedra och Maddebus.
Började på Möllan när jag slutade. Träffade syster en snabbis på Gustav som skulle upp och se någon...
Sen började min förbannade fjäderjakt!
Fick med mig hem en poncho, ett par örhängen (fjädrar utan fniss) en allround fjädersak och en drömmfångare. En till! =)
Sen blidde det mat, öl, langos och mer öl. Avslutade på Sir Tobys.
 Start på Möllan.
 Är det festival så är det! =)
 Historiens äckligaste langos! Besvikelse deluxé!
  
Ännu en ölpaus på O´Learys på Centralen där vi hittade Lisa jobbandes.
 Dendära "what´s the point" killen på Stortorget.

Var uppe en sväng på festivalen på lördagen också. Först på fest hemma hos Chrille som fyllde år och sen traskade vi gemensamt ner till Stortorget där vi lyssnade på Booka Shade. Efteråt vinglade folk på olika håll och jag och Cicci som inte var nöjda satte oss i öltältet för lite seriöst snack! Det där som kommer ju senare det blir. Haha =)
Sen begav även vi oss hem. Räckte mer än väl.
Jevla festival!!! Blir bara sämre och sämre!
Men man var där en tur i alla fall. Mer än vad man kan säga sen förra året... =)
  
Booka Shade på Stortorget.

Jajemen. Kort och gott.

Avslutar med Booka Shade. =) Ett klipp från när dom spelade på Jeriko, Babel.

"Leksaksmusik" som någon kallade det. =)

Peace out den dära update-town!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0