Bröllop, brunch och landskamp!

Ja, var slutade vi sist...
Glassen!!! Helt okej, men tydligen hade jag fel smak... man måste ju börja någonstans och jag var faktiskt nöjd med den. Kanske inte orgasm-god men förspels-god? =P

Jobbade kvällen i fredes på O´learys. Blev en hel del att göra men med ett bra team inne så fixade vi det galant!
Sen kom jag hem till min middag framför datorn. =)
 Hälsosamt?

Ne, måste ta tag i maten igen. Har slarvat nu ett tag och det känns direkt. Jäser som en degklump. Haha =)
FY MAJ!

På lördagen var det bröllop som gällde. Jag, Petra och Anders körde ner till Falsterbo där det skulle äga rum.
Blev en liten "frukost-paus" på Burger King eftersom vi var hungriga allihopa. En risifrutti gör ingen mätt och belåten på en hel dag..
 
Här insåg vi att vi inte hade så mycket tid som vi trodde så vi fick slänga i oss det vi hann och sen köra igen.

Platsen för själva festen var i vårt "kisse-hus" där vi campar en gång om ået när det är Falsterbo Horse Show. Festligt? Sorligt! Var tvungen att visa var vi har vår plats. Buhuuu.
 
Nu orkar jag inte leta men så här ser det ut när vi brukar vara där nere...
 
På första bilden ser man kisse-huset i bakgrunden.

Så här såg det ut i lördags.
  
Tjusigt värre. =)

Började med duka och sen blev det mat och sen hade vi en seeeg kväll framför oss.
Servera från fat suger balle!!! Dessutom fick vi bara en vanlig liten sked och gaffel. Ahhhh!

Jag och Anders körde tillsammans och det gick kanon. NÅGOT segare än mig och ingen humor... yeye, jag har humor för två. =P "jekligt goa pengar dock". Haha!!! Ne, go kille! =)

   
Trion från Stadion. Petra har nog fisit?

 Middag! Oxfilé med gratäng och kantarellsås. Och jag bara gnäller om att jag vill ha kötbullar och potatis!!!

 
Solnedgång och nattetid. Åh, Falsterbo!!!

Vi som skulle sluta "22" fick äntligen köra hem vid 00.30 (tror jag) och då var det riktigt skönt att komma hem. Varit på plats sen 13.
Duschade skulle precis lägga mig när en vilse Henrik ringer från Italien och vet inte ens var han har röva. Lite småkul. Ett frieri hann han också med men jag vill först se ringen. =)
SEN somnade man gott.

Söndag! Kändes som jag sovit max en timme när det var dags att gå upp.
Hilton.
Brunch.
Trött, kinkig och öm/sne från gårdagen. Skällde på Leif för allt. Han kom sent, han lökade och var egentligen bara ivägen. Riktigt dålig dag!
DOCK!!!
Fick en go frukost... =)
 MMM!
 Vår chokladfontän...
 Är det konstigt att man jäser!? Nä, skärpning!

Sen, mitt i allt dyker svenska landslaget upp.
  
Där stod jag och tryckte med min mobil bakom en buske. Inget undkommer min fesna mobil! =D
Cicci tyckte att jag skulle fråga Zlatan vem han skulle rösta på. Fick aldrig riktigt tillfälle...

Sen efter lite mer skäll på Leif gick jag hem tidigt. Under kan ske. Så dålig dag hade jag. Hej!

Måndagen gick åt förberedelser inför landkampen på tisdagen.
Stängd träning pågick... inget underkommer min fesna mobil!!!
 =D

Sen tog vi oss en afterwork på Möllan. Jag, Emma, Petra och Madde.
   
Helt plöstligt satt jag ensam kvar med en av stammisarna.
Harmonin var perfekt sen kom drinkarna. =/ TYPISKT!

Hemma hände en olycka och jag har inte den blekaste aningen om hur!?
 NASTY!

På tisdagen var det dags!
Sverige - San Marino
Folkfest och en bra match? Jag har inte den blekaste!!!
Trots att jag befinner mig på plats hann jag se max en halv minut av vad som pågick. Full rulle med att se till att all min personal skötte sig. Att allt fanns, att allt funkade. Allt, allt allt!!!
Detta gav till slut sin belöning. Tack gode gud!
  Utanför.
  Nationalsången.

Och äntligen fick jag mina potatisar och kötbullar!!!
Dock var potatisen inte helt klar? och tre köttbullar som smakade NADA! Typiskt! =(
 P-mat.

Efter denna dag tillhörde en aw (after work). Var på Möllan en timme innan stägning och fick tom med oss grabbarna. Inte illa. Men ska man vara med så ska man vara med ordentligt.
Där tog denna dagen slut!

Onsdagen gick till att stå med alla kassor i "oskar". Detta innebär att man slår in alla kassor så man kan se siffrorna. HERREJESUS!!! GRYMME!!!
Stadion ekade dock tomt och nu kunde man äntligen pusta ut. Helt tom...
  Bara skräp kvar...

Igår var en riktigt skön dag.
Sovmorgon till 9. Ut och springa en runda. (pli på sig själv tack!!!)
Sen in på jobb några timmar för att hjälpa till med arbetsintervjuer.
Stackars ungdommar som får sitta i intervjuv med mig. =O Haha, gick rätt bra. =)
Slapp romanen som vi körde med sist vi höll på med nya anställningar.

Givetvis hann vi med lite bus innan folket kom. Givetvis var det Petra som var i farten. Prima ballerina!
 

Idag är en ledig dag. SKÖNT!!!
Ska ut och fnatta en runda nu innan det börjar regna igen och sen bär det hem till Carro i kväll för tjejkväll med mat och film. Mysepys helt enkelt. Jubbedag i morgon.

Funderar på det här med jobb... man kanske skulle sluta? Litegrann i alla fall.
Måste fundera lite och besluta mig. Finns så mycket annat. Har ju skitkul men... ja jag vet inte. Berättar mer när jag vet!!!

Ha en traaajvlig helg för det ska jag!

Peace out tuff-vecka-town!

Avslutar med en av dom BÄSTA låtarna!!!
Live i Danmark, något av det sjukaste och bästa jag varit med om!!!!
Shit vad jag saknar... rasta!
Astrix - Fire

Kommentarer
Postat av: Sara

Taack <3



Ooo Zlatan :D

2010-09-12 @ 15:20:21
URL: http://lunaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0