"Vill Ha det"

" Man vill ha det när man inte kan få det
när man får det så vill man inte ha det
det är galet att försöka förstå det
ja så sant som sagt så har det alltid vart "

Bara lyssna...


"Vad man plågas av begär
du med det är samma sak för alla
Fläckar på vår karaktär
som inte går att tvätta bort

Hur ska du ha det?
Jag har faktiskt ingen aning
Hur ska det vara?
Det finns inget svar på det

Du måste välja!
Men jag har ju ingen aning...
Vad jag än gör så blir det fel"

"Mera flera planer som - som jag måste ha men ingen aning varför
och väl där är jag fan redan på nästa
och bollar i luften och schemat är späckat
och ingen tid att stanna upp
det som driver mig är samma lust
som tagit människan till månen och som kluvit atomen
får skutan att segla men vart fan ska jag styra den båten"

Jag ser dig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0