Tuff helg!

Ja, vilken helg!
Inte lika van vid "nattjobb" längre. (och inte ens var det riktigt nattjobb)

Jobbade stägning på Hilton i fredags. Var hemma närmre halv 4. Hem och stretcha, duscha och hopp i säng.

Efter väldigt få timmars sömn var det dags att promenixa till stadion. Började 14 på O´learys för att hjälpa dom fram till 17 då jag sedan skulle upp och börja mitt pass i restaurangen. Blivit placerad i en av dom två barerna med Petra och Mackan.
Bankett för alla gymnaster som tävlat under veckan. Blev en kväll där vi fick jobba för en gångs skull. Tjo flöjt! =P
Åldrarna var från 13 och uppåt (har jag för mig) så ALLA fick visa id. Tacka vet jag pass och svenska körkort. Resten var riktigt knepigt!!!
Stammisar hos oss var Norge och Frankrike. Alla lika förtjusta i våra miniflaskor "absolut vodka".
Danmark fick inte bli serverade för dom hade med sig egen dricka in. (sa ryktet). Vilken kväll!!!
En kul händelse var när jag rusade genom dansgolvet för att hämta mer sprit och ser hur några slänger upp varandra hur graciöst som helst.
Kom tillbaka och ber Mackan göra samma sak med mig. NEEEEJ!!! hörde vi Petra ryta. =(
Så det fick vara så. Tror vi hade kunnat göra en riktigt tjusig dirty dancing.
När vi äntligen stängde stod en överserverad norska och spydde innan hon vinglade iväg. Trevlig jänta! Ramlar folk och blir av med saker så hjälper jag dom, men spry dom, shiiit, då får dom klara sig själva och speciellt när vi sagt åt henne att det räckte.

Städningen var kaos. Var börjar man!? Tog aldrig slut!!!
Vid tre var vi redo att bege oss hem.
 
Mackan har stor naaabel och det felstavade kärleksbrevet.

Stretcha och sen hopp i säng!!! Var riktigt trött men helt uppe i varv. Samtidigt som man inte är van vid "nätter" så är det skitkul. Saknar nattklubbarna!!!

Igår gick jag upp vid 11 för att inte vända dygnet helt eftersom man ska tillbaka igen.
Fick ett väldigt oväntat tack. Blev rädd!!!
Gick upp och drack kaffe... somnade.
Gick upp och käkade... somnade.
Gick upp och duschade och kolla film... somnade.
Var nog lite trött efter så lite sömn och så mycket jobb.
FAST jag är den övermänskliga superwoman (enligt Cicci)

Idag skulle man upp som vanligt och köra 8-timmars pass. Helt plötsligt vanlig Svensson?
Aptrött när jag kom hem och nu är jag övertrött dvs pigg!!!
Städat lite bland mina smycken och hittade mina navelsmycken. LÖNT när man har en man använder och knappt det?!

Bla bla blaaa... nu ska jag bädda ner mig och invänta mitt nattprogram. =) Sista idag sen får det vara slut med nattflamset. Ska på utbildning i morgon ute på Skurup. Känns nog bra om man hade varit pigg och gla? Men men.
Ska läsa lite i min braoiga bok och dricka mitt varma chaite. Sen får vi se vad som händer. =)
  
Potatisnäsa på jobb. Smyckena och den braoiga boken!


Peace out natta-town!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0