Halloween avklarad!

Två dagar senare och fortfarande fundersam...

Var en "trevlig" kväll. Allt är väl "trevligt"?
Och min utflippade sida var saknad. Jag är tråkig! Hej hå!

HUR SOM HELST!!!
Jag och Cicci träffades innan festen för att klä ut oss och kladda lite (har fortfarande blod på min lins) och kvällen till ära hade vi tänkt att ta det ett steg längre. Göra något nytt!!!
Tidigare har det varit djävulen som gällt för min del (och lite Batman på fyllan en gång).
  Varierande...

Men denna afton var det grajjor!!!
Avrättad indian för mig och Cicci var någon elak zombi-sjuksöterska. Iiiih!
Hade en tanke om hur resultatet skulle bli... Blev inte ALLS som jag tänkt mig. B-saker från Buttericks! =P
  Före och efter.
  
INTE alls som jag tänkt mig...

Vi hann klämma lite gott och sen cyklade vi destination STADIONBAREN!
Mingel, borsplacering och buffé.
Jag och Cicci satsade stenhårt på ciderbygge vilket som som blev raserat av ghostbuster. =/

  

Lite mingelbilder. (väldigt få)
   
Jodå, där fanns något för alla smaker! ;)

Något senare fick vi för oss att cykla ner till Harrys och det gjorde vi. Där vände vi och cyklade hem. Lite nattsnack är ju aldrig fel? Där stod jag och Cicci mitt i morgonen och letade efter balans...

Väl hemma var klockan bara halv 4!!! (snopen jag blev när jag glömt att man skulle vrida tillbaka tiden). Lagom!

Söndag var dagen-efter-mys deluxé och jag fick äntligen äta mina köttbullar med potatis och brunsås!!! ÄNTLIGEN!
Blev väckt av chefen som ringde.
-Är du vaaaken!?
-Jofan, jajaaa! (lööööögn!!!)
Hade inte den blekaste aning om vilken dag eller vad som hände så det enda jag fick ur mig var "jag kommer!!! men jag ska inte jobba, vad är det för dag, har jag försovit mig!!?"
Men jag skulle inte jobba och fast han erbjöd lite jobb på Sturup (för dagen) så orkade jag inte. FAKTISKT!
Men sen var det lika bra att gå upp och örla runt med kaffet i handen.
 ÄNTLIIIIIGEN!

Så då hade vi klarat av detta året också...
Vad ska man spöka ut sig till nästa gång!? Har ett år att fundera.


Klämmer in torsdag när jag ändå är i farten.
Hade bestämt lunch med pappsie och så ville han visa sin nya startbil. (för er som inte vet så är det far min som kör startbilen på jägers och ni som redan vet har säkert även åkt den!)
Så jag blev hämtad för att följa med ut och glo på bilen. RIKTIGT tjusig. Som ett UFO! =P
Fick sitta och pilla lite. Dock kunde vi inte köra den på provstarterna denna dag eftersom den var städad och fin inför lördagens V75, så vi åkte upp i den gamla. Bla bla blaaa.

  
Gamla och nya. (stolt pappa!?)

Sen upp på banan och fnatta runt ett par varv.
  Fnatta sig!

Sen skulle vi luncha i restaurangen, pappsie skulle bjuda på ärtsoppa men eftersom jag bojkottar stället lite (sen den gamla gooooda tiden) så lurade jag bort honom till jobb. (stadion) Även där var det ärtsoppa och pannekaaagor så vi gluffsade glatt i oss innan far min fick en guidad tur i bygget.
Far är visserligen en flitig mffare men har bara sett sitt-och-ståplats så vi tog en tur. (vad gör man annars när man tagit ledig från just det stället).
Sen blev jag hemkörd för att få tag på Cicci och träffa henne på stan.

Det sista inför lördagen skulle inhandlas och sen skulle vi sockerchocka oss med en fika. Ingen bra fika!
 
Redo för kalla stan och mindre bra fika.

Nu sitter jag och väntar på att sjuklingen ska hämta mig.
Ska äta middag med favoriterna innan vi börjar jobba.

Fan att Helsingborg vann igår och fan om Malmö inte vinner ikväll!!!
Vilket drag det kommer vara på O´learys ikväll! Tjo heeej!!!


Nu sket jag på detta och gjorde mig färdig.
Har en tuff vecka framför mig... fixar den övermänskliga superwoman detta!?
Upp till bevis!!!

Peace out hejja malmö-town!

Så jevla braaaaa!!! (lördag, lördag lööööördaaaag!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0