Valborg...

Valborg my ass!!! Viggen lööök? VIIIDLÖGGG!!!

Shit vad trött jag är. Vilken jevla valborg då.
Kunde inte sova i natt så man var ju lagom pigg i morse när jag bestämde mig för att promenixa till jobb. (vaknade lite i alla fall). Kommer fram och får reda på att halva dagesn styrka (dvs 3 stycken) är sjuka och vilket som innebär mer jobb för oss andra. JÄTTESKOJ då!

Jag fick i alla fall min våning klar utan min lilla lärling som jag försöker träna upp som arbetsledare. Kanske ska lära henne att komma till jobb till att börja med!? =P Mohaha!
Sen kilade jag med Petra och fixade snabbt och oengagerat dom andras sidor. Rodd-dagar är min gnälldag fick jag höra idag. Stämmer säkert, jevla slavgöra!

Promenerade sen hem för att ducsha, glo lite tv och sen var det dags att kila till nästa jobb. Visserligen var vi ett mysigt gäng ikväll men allt bara snurrade. Lullande. Vinkandes. (jag uppfan dagens tävling som innebar att få flest förbipasserande att vinka, jag vann! Leif påstår att det blev ett-ett men det är billshit!!! =p )

Kom hem vid ett och slog mig ner här med en avdankad 3,5a och spelade lite.
Folk bara gapar och skriker här utanför. Fulla som svin och tramsiga. Tramsbyttor!
Är man verkligen så kass själv? Kan aldrig tänka mig! =P



Nu vill jag bara glömma. Jag vill sluta tänka och inte minnas.
Försöka att liksom komma loss från träsk-tankarna. Tungt och väldigt onödigt.


Blah blah blaah. Som vanligt? Ja, varken mer eller mindre.


Gnatt.

Peace out valborg-town.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0