Mysig helg & aktiv vecka. Me likie!!!

Bra veva! =) Jag har bestämt och lovat att både bli roligare OCH bättre på att bara vara mig. Hinna och ta mig tid. KANSKE jobba lite mindre... nja. Vi får se.

Från sist... vi blev inte hängda. Var nästan positivt. Man blir förvånad ibland.
Vecka 17 jobbade jag alla dagar men hann med LITE shopping. Dags att sätta lite sprätt på pengarna nu!

Denna veckan är riktigt najs!
Jag ska hinna och jag ska massa!!!

Torsdagen blev småbörjan på helgen. Hann både träna och fika på möllan. FIKA!!!!

Jobbade dag på fredagen och hade för mig att jag skulle jobba kväll på Hilton. Gissa om jag blev snopen när instämplingsmaskinen sa att jag inte var välkommen. Jaha!? Så jag traskade besviket hem och satte mig och uggla vid datorn.
Snabbt blev det bestämt att vi skulle ha mysfredag hos Carro så hon kom och hämtade mig. Lite maod och fredagsmys. Två filmer blev det. Den första var riktigt flummig och bra. Massa mums att titta på. Sen var den andra skitball. Vi skrattade så vi vek oss och längtar efter nästa bakfylla!!!
Sen i lagom tid körde Carro mig hem igen. Massa nöjd efter en toppenkväll!
 

Lördagen var långdag på jobb. Match. Bla bla bla.... Hejja Malmö.
Körde en after work och visst slog det slint redan efter två. Men mysigt i alla fall. Storbil till den kända Lisa M. Är det en gåta!?
    


Jobba brunchen på söndagen. INTE skoj. DRICK KAFFE CARRO! Ja ja ja. =)
Sen direkt på kalas efter jobb, där blev det rolig snapps. Kom ju lagom till kaffet.

Så i måndags var man 9 på jobb. Hemma vid ett. Vilade. Solade och somnande. Hem och titta på tv... somnade. Gick ut en lång runda. Hem och bada... somna. Sen försökte jag hålla mig vaken till 10 och där somnade jag riktigt gott.

Vaknade tidigt igår och började dagen med en tur till stan. Köpte nya högtalare till min nya dator. ;) Naaajs!
Blev även lite annat smått och gott. Klockan ett traskade jag bort till lokalen för att träna. Styrketräning... har det alltid varit så jobbigt!?!? Puuuh!
Kom hem, fixade maod sen var det hockeykväll hos Lisa som gällde. Naaajs!
Även Madde kom förbi en sväng. Hon hade inte peeling på något men bestämde sig för att hejja på Frankrike. MOGET!
  
    

Jodå, har du betalt din tv-licens?
Förfesten har börjat!!!

Idag är det onsdag och det pissrengnar!!!
Har dock hunnit ner och bytat mina högtalare. Ville ha "bra, billiga och snygga" och får ett par skitsaker. Bytade till ett par billigare och som är MYCKET bättre!
Har hunnit med systemet och handla saker tills i morgon. Ska ju baka!
Lite snacks hamnade också i korgen. Typiskt!
Nu sitter jag och väntar på att Petra ska hämta mig. Ska ner på jobb och ta en kaffe.
Sen ska jag köra och hämta min lilla blomma. Blir välla en fika i stan innan jag ska ner till Höllviken och pilla lite med bilen. Haha! =) Sen till Skanör för att se hur min gamla vän har bosatt sig nu. Gubbe och barn!? Aj aj aj, oj oj oj!

I morgon blir det tufft. Hinna träna på förmiddagen. Hem och BAKA!!! Fixa och dona. Sen bjuda Cicci på middag i stan någonstans. Promenix hem till mig där det blir drinkar och dessert! =) Strawberry daquri, naaaajs!
Lite vin kan man nog allt osse klämma. Sen eventuellt förfest hos Lisa?
Utgång, karatefylla! (min tur nu) och vem vet vad som händer sen? Får väl plocka fram osthyvlen.

Fredag... planerar att köra ut till far en sväng... yeah right. Kan någon vara fylletaxi?
Sen kanske hinna med fröken Arlöv på vägen hem?

Lördag. Jobba. Match. O´learys. Naaajs.
Orkar man fiesta även denna kväll?

Söndag. Hm, funderar om jag ska försöka lura med mig själv till Göteborg. Gå på galopp och spela bort lite money! =D Nja...
Ska först ta mig tid att köpa ny kamera, mobil och eventuellt ny tv. =)
Money money MONEY!!!!
Wiiiiiiie!!!!


Nä, nu ska jag bege mig. Peace out aktiv och happy-town!!!

(älska Cartman när han sjunger pokerface!!!!)


Kommentarer
Postat av: Petra

Åhhhh grönt hus,, där har ja bott,, goa tider de :-)

2010-05-13 @ 09:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0