Meeeemories!!!

Jevla skitväder, plaski plaski!
Där fick man för man rotade fram solbrillorna igår. Blä!

Myser med mina thailandsbilder.
Favoritminnen...
(klicka på dom så blir bilderna större)

Vi klappade tigrar...


Vi red på elefanter, jag fick styra min själv! Sjövild!


Vi träffade den thailänska Ronald!


Återträffen med Lee!
(som vi plankade in på vårt hotell 2 nätter)
 

Floating market!
Verkligen som man ser det på tv!


Båtresan till Phi Phi

(man blir trött av att äventyra!)

Gatumaten och pankaksmannen!
  

Singha!


Bangkok! Chosan Road! Älskar det!!!
Måste tillbaka dit!


Alla trevliga ladyboys?


ALLA fick lyckoönskningar av munken.
Dvs dask i huvudet... =/
 
(jisses vilken rumpa!!! sen fick vi alla tre likadana armband, Mys.)

Sen hur måga roliga skyltar som helst!

(stavning är INTE deras starka sida!)

Sen det underbara landskapet.



Jag är frälst. Vill lägga upp ALLA bilder. Vill visa allt!!! Hur underbart där var.

Jag SKA tillbaka. LÄTT! Det ÄR ett paradis.



Peace out thailand-town!


Kommentarer
Postat av: Sara

häärliga bilder

2010-05-28 @ 14:44:41
URL: http://lunaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0