Carro den danske!

Haha "så du är dansk!?"
Haha jajamenasan! Fetdansk är jag!
Jag "pratar" danska på jobb men inte fan trodde jag att det kunde uppfattas seriöst. Pl,uspoäng i kanten!


Vilka jevla dagar!

Inte varit hemma mycket. Jobb, umgås, fiesta, jobb, fiesta sova.
I like!

Mer avancerat i morn.
Måste bege mig snart!
Började dagen med öl till fukost på mölllan. (leif bara skrattade) och nu väntar jag på att jag ske bege mig på bio. (seriöst när man är onykter!!!)
Sen är det vinbjudning i natta!
NBaaaajs! *vissel vissel* (a la starstrukk)

Oj, nu hör hjärtat av sig, det gillar vi! =)
All in på lördag och tycka synd-om på söndag. AJ LÖV IT!!!!


Got to go!

Pece out go-town!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0