All in?

För att köra "all in" i torsdags så blev det ganska lugnt ändå. En halva inne kanske?
Något att fundera på.

Var som sagt hemma hos Leila i onsdags. Hämtade henne i stan, körde till mobilia för fika. McD fika! Godare kaffe finns faktiskt.
Sen körde vi till Höllviken. Tror i att vi körde rätt? Neeeeej! En liten vimsig runda i Vellinge först. Jag kan faktiskt vägen dit, jag anser att hon lurade mig. Man ska inte tro, man ska veta. =P
Väl framme yrade vi fram och tillbaka på den ENDA gatan för att hitta verkstaden dit jag skulle med Bettan. Kom fram till slut och han pillade och klämde och kände och hade sig. Jag stod brevid och nickade när han visade och pekade. KANON!
Men med tungt hjärta körde jag därifrån. Bettan ska avlivas. Hon har gjort sitt och lägger jag en enda krona på henne får jag på huvet. Aj aj aj.
När pappas kompis ringt pappa så ringde han sedan mig. Men det kanske blir en ny bil som hans kompis kan fixa billigt till mig. Pappa frågade om jag hade några önskemål... EN FORD MUSTANG ELLER EN AUDI TT!!!! Går det bra med en polo? Okej sa jag.
Men men, det blir nog fina fisken.
Sen körde vi hem till Leila och snackade lite skit med hennes kille innan han somnade (!?) sen fick jag panik och körde hem. Eller hem och hem. Var så lissen så jag körde hem till Carro där världens bravader pågått.
Min avlivning var inte lika viktig längre...

  
Jevla skitväder!!!

Torsdag! Tjohooooo!
Som planerat tränade vi först och på vägen hem knallade jag förbi Lisa och där blev ett kaffestopp. Gissa om jag blev snopen när Petra kommer utspringandes med en trosa på huvudet och blått/grönt hår!?!? Ja, jag tänker inte ens förklara!!! Men det handlade om en ekonomisk handling!
Sen hem, fort som tusan för en dusch och bak. Shit som här såg ut här hemma. TOKIGT!
Kakan blev färdig och sen skulle jag också bli klar.
   
Förberedelser och stök. Men resultatet blev brao!

Sen kilade, RUSADE jag ner till Möllan där Cicci väntade. Gissa om att gick åt helvete här hemma. Saker försvann, kläder gick sönder och INGET ville sig. Men men.
En god middag på L ángelo innan vi knallade hem till mig för lite drinkar, spel och gottigott.
Mix Max!!!
En klassiker. ;)
  
Möllan, drinkar och Mix Max!

Efter detta var det dags att ta oss till stan. Mötte upp Lisa och Madde på Fridays på en öl innan vi kilade in på centiliter & gram för ännu en bärs. =) Knasiga typer. Vågade inte vara elak mot farbror 40+ så jag gissade att han var 30+. Han blev glad. Sen ignorerade jag och Cicci honom så gott vi kunde så Lisa fick ha honom i fred. Grattis! =)
  

Efter detta var det dags att ta sig in på Etagé. Inte alls mycket folk ute men vi hade riktigt najs ändå måste jag säga. Lisa och hennes shotar. Fy fan. Efter ett par sa jag till henne att "behåll skiten jag vill inte ha fler" och så fick hon tillbaka den. Ciccis fick hon också tillbaka. Sen gjorde jag och Cicci vårt på dansgolvet och sprang då och då och kollade Lisa så hon uppförde sig. Blev ett jekla minglande med ALLT!
Sen kom min låt och jag sket i alla och gick och dansade. =P
  

Plötsligt var det slut och vi står utanför. Trodde vi skulle få se lite action men fick bara SNUSK för hela slanten. Efterfest hit och efterfest dit. Jag skällde på seriefigurens kompis för att han höll i mig. SÅ jevla gammal är jag inte skällde jag.
Så slutade det till sist på efterfest. Hos Lisa. Ouzo för hela slanten? Jodå. Jag, Cicci, Lissa och Lenny och Lonny. Eller vad dom nu hette haha. =)
Hann dansa lite och brottas en runda sen var det nog.
Cigg och hej svej. Så knallade vi hem. Jag och Cicci var hemma hos mig igen vid halv sju. Lagom? =P

  

Men men, vi hade loooligt i alla fall och för att inte ha festat till det så jättemycket på senaste tiden så gjorde jag faktiskt mitt bästa. Så ett sista grattis på Cicciluringen och tack för en kanonkväll/natt/morgon!


Sen var det fredag. lyckades pela upp mig vid ett men dagen var ändå förstörd. Ingen bakfylla heller. Aj aj aj!

Veckans citat från Petra till mig "det är det som är fel med dig, du ser alltid så pigg/fräsch ut när du är bakfull"
Istället för att säga tack käbblade jag mot. Dum man är. =p Tack!

Jobbade lite i lördags. Jättegivande.

I söndags hade jag fetspel hos Carro och dansade ballet till nötknäpparen. Tazy The Nutcraker!!!
Fick lugna ner mig lite sen åkte vi och tittade på bilder hemma hos My och  Dennis. Lite fikamys. Wiiie!

Denna veckan ser väl rätt tråkig ut. Träna och tråka fram tills torsdag. Då är det lånpanna som gäller. Dag på fredag och eventuellt Lundakarnevalen på kvällen med Cicci. Öl och 60-talsmusik!!!

Dubbla pass på lördag. Först Hilton sen O´learys. Jobba avslutningsbrunch på söndag sen är det drinkafton med chefen Me likie!!!

Ja det blir nog bra.
Faaan, jag vill ha cheesecake!!! Gotti gott gott.

Men ikke.
Ska ta mig en sväng i garderoben som äter kläder. Se vad man kan rädda.

Avslutar med min nya favoritlåt.
Lätt att denna kommer äga i sommar! =)
Snubblade över den på Spoti sen garvade jag och nu älskar jag! KASST!



Peace out allt out-town!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Tack för den bästa kvällen på länge :) Mer ledighets-Carro tack! :*

2010-05-19 @ 21:31:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0