Våffelfirande & Skattepengar!

Till och börja med kan jag ju erkänna att jag är helt snurrig på dagarna. Fredag i dag!?! Jaha, det var det jävligaste. Tänkter då inte engagera mig bara för det. Dricka kaffe och titta på antikrundan är mer än vad jag klarar av nu. =P Haha antikrundan... bläddrde precis förbi det på tv. JIPPIE vad spännande! =/
Men visst, det säger man nu sen är man så lättövertalad som man är. Iiiih! Ska faktiskt jobba tidigt i morgon, inte att glömma!!!

Igår var det tydligen VÅFFELDAGEN!!! Hade jag ingen aning om men Carro hade dessto bättre koll. När jag anlände (efter en oroande bilfärd... körde både fel och tokigt) så tog vi hennes bil för att sticka och handa.
Tog oss tillbaka och drack lite kaffe och pratade ut lite. Har varken hunnit eller orkat träffa någon den senaste tiden. Har ju mest jobbat. Självvalt men ändå.

Sen var det dags för våfflorna! Våffla med lite sockeer och glass. MUMSIGT!!!


När smeten var slut och magaarna full så bestämde vi oss för att titta lite på "Most haunted". Jag tyckte det var så pass spännande att jag somnade. Somnar titt som tätt hos Carro nu för tiden när jag är där på besök... men hemma kan man inte sova. Sjukt. Men men, en halvtimmes powernap och sen väckte hon mig med en fråga "vad säger du Carro" kunde inte annat än svara "ja för fan" utan att ha en aning. Haha.
Tittade på några avsnitt till innan jag bestämde mig för att köra hem. Helt slut efter dagens bravader och min medicin ropade hemifrån. =)
Lämnade mitt spöke i skon i Carros sko och så fick det vara bra för idag.

Fastande lite vid datorn innan sängen ropade. Som jag sa till Carro innan, jag är säker på att någon har en voodoo-docka på mig någonstans i världen och retas med mig samma tid varje natt. Helt sjukt egentligen.


Idag när jag gått upp efter ha försökt sova ut kom ett positivt besked. Skattelappen hade kommit idag!!!! Nervös som alltid tittade jag på möget och tog lite djupa andetag innan jag öppnade. Spännande ju för tusan!
Wiiiiiiiie!!!! Jag säger så här... jag fick 13.000 förra året och i år, ÄNNU MER!!!
Kommer bli en bra sommar! ;)
*skrytmåns*


Jaha, vad gör man nu då!? Väntar på att min tusensköna ska höra sig. Passa på att städa för det vet jag inte när det gjordes sist. Är man upptagen så är man. Kommer nog bli en bra hemmafru en dag? NOT!


Avslutar med en mysig happylåt. =)
Min och Carros Gran Canaria-låt samt låten jag INTE får höra när jag kör bil. =O Fråga Cicci...

Just detta klippet är så jevla braaaaa! Så äkta. Gillar bakgrundsmannen som trummar på. =)
Men vilken röst! Grrr!
Det enda jag kan tycka är att han ska ta på sig ett par strumpor... =/


Peace out våffel-town!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0