The games people play?

"Oh the games people play now
Every night and every day now
Never meaning what they say now
Never saying what they mean... "

Den är så mysig den låten. Sitter och lyssnar lite på gamla godingar medans jag har en främande karl i badrummet. Han sätter nya plattor och dricker inte kaffe. Jag som tänkte erbjuda honom min fina Byggare Bob kopp som jag fått av Carro. =) Men ikke sa nikke. Vad är det för en karl?

Så fort han är klar ska jag försöka ut och köra en sväng. Har inte rört min medicin idag så det ska ju inte vara några problem.

Igår hade jag en massa vilda, vita enhörningar som sprang runt här hemma. Jag fångade en som hette Buster och med honom ska jag rida och hämta Petra på söndag. Som en riddare på en vit springare? =O Fantasi, fantasi. Är så uttråkad så päran löper amok här hemma. Wiiiie!

Mår väl inte riktigt okej heller. Så jekla trist att vara sjuk. Sjukade mig för en gångs skull i måndags. Riktigt illa var det. Men läkaren fixade den biffen.

I tisdags var det hemmapremiär för Malmö och inte läge att stanna hemma. Jag och min vimsighet lyckades överleva dagen ändå. Var kanske inte världens snällaste Carro denna dagen men det fick personalen stå ut med! =P

Har inte fått rätt på datorn än så jag kan inte lägga upp mina foton från matchen. Han dock bara se max en minut sen var det fulle rulle med allt. Tjo faderittan!


Vad fan, att det ska vara så kallt. Visst börjar solen titta ffram och graderna ökar men det är ändå på tok för kallt. Vill ha sommar och sol. VÄRME!!!


Här myser Lee, jag och My på Phi Phi och njuter av den underbara utsikten.
Jag vill tillbaka!!!!

Nä, nu är karlen färdig här så nu ska jag städa upp efter honom och sen bege mig.


Peace out the game people play!

(fan hittade bara den mixen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0