Såndäääär måndag.

Mmm... sitter här och myser med magitman. Bra grajjor!!! Lyssna själv! ;)

Måndagar är traaadiga.
Varit ute och promenerat en sväng. Gick sedan för att fixa lite "underhåll".
Närmre än vad jag trodde och BÄTTRE!!!
Har även fått ordning på det sista här hemma nu.

Nästa projekt är banken, kan man få ett låååån eller!?
Iofs fått erbjudande om lägenhet. Kräsen som jag är så tackade jag nej. "Ja men det är ju ett fint område, Zlatan bor ju dääääär!!!"
Jaha!? =/ Nej nej, inge för mig detdär.

Men vad fan, kanske skulle ta det så länge? Man vill ju inte sluta som 28 år, efterbliven, arbetslös och fortfarande bosatt hemma. Nöjjen = dela ut folk adresser och telefonnummer till främmande människor. Aj aj aj...


Ne minsan och da!
Läst igenom min blogg lite idag. Kom fram till att jag är ju helt ding i päran. Har ju skrivit så knepiga saker att jag inte ens fattar dom själv! Tazylazy... aj aj aj. Uj uj uj!

Ne men vad fan, var e festen!?


Peace out traaadiga monday-town!


 Färsk mongo? Why not!?

Kommentarer
Postat av: Sara

haha fresh mongo får man kanske testa

2010-03-02 @ 11:17:09
URL: http://lunaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0