Jobbigt. =(

Till sist kom det. Man har gått och krasslat lääänge nu men i lördags smällde det.
Har jobbat som en dåre nu den senaste tiden. Dubbla pass hela förra veckan och många veckan därpå. I lördags blev jag hemskickad. Inte alla ställen man får jobba krasslig på.

Hamnade på partaj i limhamn och när vi skulle hem slutade det på etage. Inge vidare. Aj aj aj.
I fortsättningen håller jag mig till att jobba om helgerna. FY FAN!

Igår fick jag också vara ledig. Fondue med "kärringarna på jobb" var tanken. Mådde riktigt dåligt och ett glas vin blev man inte bättre av. Slutade med att Lisa ikke dök upp och fondue fick vi inte heller. Det blev en svitt planka på Lángelo. Var väl gott och så men inte när man ställt in sig på fondue!!! Petra fick i mig en shot men den funkade inte heller, tror nästan det blev värre. Så jag fick ta mig hem och må dåligt i stället.

Natten var hemsk. Riktigt värdelös. Men nu har jag fått mitt morfin så nu klarar jag mig nog ett tag. Blir det inge bättre ska jag in och kolla mina lungor. Vi får la se.
Nu ska jag ta en nattashot och se vad man orkar i morgon.


Peace out kyss maj i röven town!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0