Förvirrad deluxé!

Ja jevlar då, som en gratisfylla utan fylla. Tjo faderittan!
Fattar ju ingenting. Vet inte var jag ska vara eller när. Tur man har koll!

Igår lärde jag mig ett nytt ord på Hilton. Jag lärde mig att säga matlagningsgrädde på finska "ROUAKAKÄRMEN" Stavningen vet jag ikke. Vet egentligen inte ens om det betyder så. Men vi får väl vänta tills någon finne dyker upp så man kan fråga. =D

Jaha, idag fick jag sovmorgon. Trodde viserligen att vi skulle köra hela dagen också men det fick vi inte för Petra. Men det blir nog dessto mer att göra ikväll efter som det är fullbokat på O´Learys.
"ÅH MFF!!!!"
Petra ställde ett krav att vi jobbar inte om vi inte får jobba ihopa på vår sida! =D Men vad fan, det är då det funkar som bäst. Vi ska gärna vara lite bakfulla för att få det där extra flytet men det sket sig. Börjar jag dricka nu så blir jag nog inte bakfull... bara full. Så kan vi ju inte ha det!

Jaha, måndag igen. Jobba hela veckan. Najs najs hallonrajs. Ska eventuellt avsluta söndag med att gå ut och äta med Lisa. Om vi hinner och hon inte tycker att det blir för sent. Men slutar jag sex så är sju en lagom middagstid? Jodå!

Nä, nu ska jag ta mig en promenix innan jubb. Fläka upp mina skoskav
ÄNNU MER. Ja vad roligt! =P

Nä för denna går ju inte alls på repeat i köket!?!?!
Riverside maddafakkers!!!



Peace out rouakakkääääärmen-town!

Kommentarer
Postat av: petra

hahaha kyss mig i röven,,, vem fan är den där djävla Petra som inte låter er jobba,,,;-)

2010-03-16 @ 20:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0