Sensation Black!!!

Det är så förbannat typiskt!
Äntligen för första året hade vi inget som stoppade oss. Inte Falsterbo och absolut inget annat.
Vad händer!? Jo, jag sitter och ska kolla biljetter (lagom sent ute trodde jag) MEN då har dom lagt ner det. Bara White kvar. Och vem vill gå dit!? =P Tydligen fler.
Nä... så det blir inte av i år heller... faaaakk!

Vad är Sensation Black?
Discodans i Amsterdam! =)
"Trailer"


Sensation Black Megamix 2007 (ryyyysningar!)
Amsterdam Belgien? =D




Klockrent!

Men som det ser ut nu så blir det Astral Projection och Liquid Soul istället i Danmark, Amager. AMAAAAÄR!
Naaajs.
AP har vi dock redan sett ett par gånger, men vad faaaan gör det?! Me likie!
(en gammal goding)



Typiskt!
Men vi ska nog hinna discodansa lite i sommar.
Fart och fläng för hela slanten.


Suck suck suuuuck!
Men men, nu ska jag strax bege mig och träna. MED träningsvärk.
=)

Peace out disco-town!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0