"samkväm"

Jodå, ikväll är det grillning och bolue med jobb som gäller.
KAN bli trevligt men man vet faktiskt aldrig...
Men så länge "mina två" är där så är jag glad. =)

Hade en ubermysig dag igår.
Tränade så man fick fnatt deluxe! Sen hem om innan jag sparkade igång bilen och åkte till Carro fär en solig fika på ballkongen. Sen körde jag hem lagom tidigt för att grubbla vidare innan jag slog mig ner med min bok och en kopp te. Nyttigt värre!

Får ta en snabbuppdatering sen. Har ju hänt en del. Nu är det mest abstinens, huvudvärk och massa funderande. Bland annat, vad gör just JAG som alla andra klarar så galant.
Något svar får man ju inte heller.
För jävligt! =p

Men men, nu ska jag träffa Emma på Möllan för en kall tjuvstart!


Peace out samkväm-town!

(i morgon blir det Ibiza!!!! har inte varit där på år och dar. Kan bli mysigt och slappefis!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0