I like!

Sommar? Sol!!!
Underbart!!!

Man blir så glad. =)
Började igår morse. Dessa karlar. Haha.
Efter ännu en sömnlös natt så började dagen med ett gott skratt. I like!
Tog mig igenom två Jönssonligan filmer innan Cicci hörde av sig och så var det dags att bege sig till Ibiza.
Där blev vi inte långvariga utan flyttade ganska snabbt ner till gräsmattan och mös innan vi till slut segade oss bort för att träna. Det var tung och segt men vi tog oss igenom det.

Fredagkväll, solbränd (?) och på underbart humör. Mös ner mig med min braoiga bok och ignorerade världen utanför som endast hade öl på huvudet. Sen kollade jag på en av filmerna innan jag somnade gott. HELA natten!

Vaknade lika glad idag och ska strax ge mig på dagens 13-timmars pass. Najs!
Hade visserligen kunnat tänka mig roligare saker men livet är inte alltid kul som det sägs?

Men men, dags att bege sig!
Så får vi se hur länge den positiva känslan håller i sig. ;)



Peace out sol-town!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0