Fairytales

Är det bara sagor som slutar bra?
Vissa saker händer bara på film!!!

Sagoböcker och filmer...
Ja, DET är ju positiva äventyr att drömma om! ;)

Jaja, så länge man tror finns det hopp.
En dag vaknar väl även jag upp med färdiga hollywoodlockar brevid en rik prins som har sin springare i garaget.
För det är väl det som allt handlar om!? Snyggt hår, pengar och karlar?!?!

Ha! Nej tack.
"Älska, glömma och förlåta
det är livets stora gåta"
Vad tusan ska man göra när man gjort det!?
Det är DÅ man letar efter sitt sagoslut!

Ja, jag vet inte.

Får fortsätta leva i min drömvärld så får vi hur det slutar helt enkelt.
För tänk, tänk om även jag blir vuxen en dag! =D
(den kommer vara med läääänge nu!)



Peace out fairytales-town!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0