Vad hääänder!?

Ja vad är det egentligen som försigår?
Bloggandet har väl legat lite på is. Jobbade så sjukt mycket i oktober, november och december att jag knappt visste var jag hade röven mellan varven. Men det var precis vad som behövdes. Just då i alla fall.

Partajandet har också legat på is vilket det fortfarande gör. Fasar lite för i morgon och lördag. Blir nog att jag tar bilen på lördag för säkerhets skull. Vet hur det kan sluta med kollegorna... =O
Även om det inte skadat med lite karateeeeh! 

Restaurangfesten blev inte så tokig som jag trodde. Var livrädd för att stöta på fel person vilket jag lyckades undvika men i stället var jag någon jevla "hålla ordning på" som bollade runt mellan olika folks dileman som jag försökte lösa. Hade dock min livvakt ifall jag skulle gå loss. ;)


Januari har varit slappefisarnas månad. Ledig deluxé och bara flängt rundor med Bettan. Stjärnorna i Klagshamn skojar man inte med. Inte heller alla monster som säkerligen gömmer sig i den mörka skogen där ute. Jag är tvärsäker på att där är fuffens i mörkret. Därför föredrar jag att sitta i LÅST bil och kika ut genom rutorna. Precis som i Bokskogen miss i nassen!!! Uhhh! "DOM KOMMER ÄTAAAA UPP OSS!!!!!"

Thailandsplanerna känns avlägsna. På torsdag får vi det slutliga beskedet.
Hade behövt komma iväg till solen dessa två veckor och bara ladda upp inför nya tag. 
Var man ska lägga sin lojalitet är en stor fråga även detta året. Fick på nosen för hur jag valde förra året. Men jag kunde inte gjort ett bättre val!
Det är med stor sorg dags att inse att finalen har gått. 

Fick nytt jobb idag. En kollega som jag parades ihop med i julas har fått ett ställe att sköta och vill ha med mig vid sin sida. Givetvis kunde jag inte annat än säga ja idag. Självklart! 
Är det någon som vet vad man går för så är det hon. Som vi slet hela julen för att få fakturor och alkoholfördelning att gå ihop. Och alla dessa jevla nycklar, koder, rapporter och redovisningar. Hallelujah! Sen att vi har jevligt kul ihopa när vi tar en after work är bara ett stort plus i kanten. Det är inte alla som lyckas ragga dödsgrävare på en femöring =P

Hur sen resten av året kommer att se ut har jag inte bestämt än. Jag vill vara kvar men orkar man?
Jag trivs med "mitt" men är det värt det?
Att komma "först bland resten" är kanske inte det som lockar mest just nu. Alla dessa funderingar. Det får lösa sig... det gör det alltid?

Vilken insats. =)
Prata av sig med sig själv funkar rätt bra ibland.
Nu ska jag och mitt chaite se vidare på handbollen! 

Nya favoritdisco-låten! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0