Morgonpigg!

Ja för tusan! Det är inte ofta men idag så jeeeevlar!
Varit uppe nu nån timme och diskat och städat och funderat.
Helspänd inför det nya jobbet i helgen också. Wiiiiie! Jag har redan frågat om hissen! ;) 

Vill göra något, köra någonstans, hitta pooo något. Men jag vet inte vad bara. Inget händer från i eftermiddag. Ska ta den förbaskade sprutan. Jag funderar på hur jag ska ta mig ur det. Jag är inge bra på att ta sprutor. Jag glömmer andas. Iiiih.
Sen middag och reseplanering. Det ska ju hinnas klappa tigrar, jaga apor och jag vill bara soooola och klättra i berg!
Syster tycker inte om att jag blir så brun, men det gör jag! :D

Nä, kanske ska ner och städa bilen så det är gjort. Har hittat någon ska ska passa Bettan medans jag är på vift och när jag kommer hem ska beslutet tas om jag ska behålla henne eller om det loppet är kört. Nu när man blivit så bekvääääm! :d


Nä, ut och flänga.

Peace out sprut-town!
(no snuskigt menat)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0