Helgens bravader

Blev ingen storslagen helg men jag hann med en jekla massa i alla fall!

I fredes jobbade jag 07-14 UTAN att ha sovit så när jag kom hem tog jag mig en liten powernap innan jag körde iväg på marathonkväll! Har inte sett "en annan del av Köping" förr men denna kväll kollade vi alla avsnitt från alla säsonger. Dom är ju helt underbara dom små liven!!!
Förstår varför man blir kär i Tobbe. HÅLL KÄFTEN!!!
Körde hem lagom i tid för att somna som ett barn.

Lördagen gick först åt att jobba till 3 sen direkt iväg och äte med far och syster. Ge bort lite paket och så. Mysepys.
Hem om för att svira om och sen iväg till Lisa för lite mys innan resten kom. Lämna bilen hemma men höll mig duktigt nog till mitt glas vin och en öl. Kunde iofs inte säga nej till skumpan när den kom. Speciellt eftersom man var en av dom fem som fick äran. =P
Lagom nykter och inte alls på topp cyklade jag hem lagom sent. Man vill ju inte vara med när skandalerna släpps lösa. =P
Bra mig!!!

Söndag.
Körde ut till far på landet för att äta frukost med familjen innan vi begav oss till Nellis bandymatch. Stolt storasyster som man är satt man och hejjade. =)
Matchen slutade 7-3 och minns jag inte helt fel så gjorde Nellie fyra eller fem av målen! MIN SYSTER!!! =D
Efter matchen körde jag till Arlöv för lite resesnack och upplägg. Lide hemtemat och sen hemfärd. Skulle se min film klockan nio för tusan!!! 

  

1. Upptagna lillasyster. (som inte är så liten längre).  2. Syster vämer upp, far och styvmor köper kaffe och jag tar dåliga bilder. =P 3. Efter vinsten! HEJJA HEJJA! 


Måndag gick till allt möjligt vettigt. Var överallt i stan innan det var dags att hämta Carro och dra till Rusta och titta på tapeter. Tröttnade rätt snabbt men köpte helt nytt hushållsapparatsystem till mamma.=P Sen blev det middag och ännu mer resefunderingar. Det är ju på riktigt nu!!!

Fått dille på kinagryta/thaimat (som tur är) och lagar för fullt här hemma. Gårdagens resultat=

  

Före, efter och efterrätt! Me likie!!!


Slänger in ett härligt klipp på Tobbe från Köping. Han är ju helt underbar!



Annars? Jodå, jag är fortfarande jag ;)
  

Peace out Tobbe-town!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0