Vecka 8 dååååå!

Halvrolig denna veckan har varit då.
Kommit hem, redo med ny energi att ta tag i saker och köra på?! HELL NO!!!
Dels har jag varit pissförkyld (som alltid) och sen var jag inte bered på att stöta på HAN! Inte han med det stora H men "han".
Dök upp som gubben i lådan och jag visste inte vad jag skulle säga... vet jag inte nu en vecka senare i heller. FINNS INTE SYNS INTE!!!

Var och hämtade Bettan i måndags och käkade frukost/lunch hos pappsie. Pratade gamla minnen och släkt. Inte fasiken visste jag att min gammelmorfar hängt sig efter en misslyckad resa i Amerika. =/ Fick reda på en jekla massa saker...
Sen blev det lite bus i snön innan jag skulle köra. Lite läskigt var det. Man blev snurrig i Thailand av deras körande. Men det gick fint. Stannade hos Carro för en fikade som sedan slutade med middag. KÖTTBULLAR MED POTATIS OCH GRÄDDSÅS!!! Som vi suktade efter detta nere i värmen. Jisses, två veckor och man blir köttbulleknäpp... ILLA!
Sen kollade vi lite film innan jag körde hem till världens blåsning. VÄLKOMMEN HEM! Jaja, det löste sig så det är välla ingen fara.

 

Var ju tvungen att mysa lite med misarna. =) PorrBrolle och Micheman.

Efter ha varit aktiv på måndagen blev tisdagen siochså. Ute en runda på morgonen men sen gömde jag mig hemma och glodde film. Försöka kurera sig?

Onsdag. Jubbedag. Få av dessa för tillfället. Tro fasiken man blir dingadong! 100års fest för MFF. Egentligen bara att gratulera! =)
Tjockisen jobbade längst bort som vanligt. Var en lång och halvseg servering och efteråt blev det en liten rush i baren? NOT! Men jag fick jobba med Petra så det var bra ändå. Väntar bara på att man inte kan hålla sig längre och då kommer det. Som en spya kommer det bara spruta ut. Aj aj aj, ska försöka att välja rätt tillfälle eller kanske helst låta bli.... iiiih!


Torsdag blev riktigt slappefis dag. Satt hemma och hade Saw maraton. Så jevla bra filmer!!! Att människan kan vara så sjuk. Det är helt... SJUKT! Grymt bra filmer! Yeeej!
 

Fredes. Hm, började dagen med arbetsledarmöte på stadion. Blir väl att man är kvar i år också. Typ... Körde sen direkt hem till Carro på fika. Körde sen hemom innan jag begav mig tillbaka till Arlöv. Efter lite övertalning så blev det bestämt att vi skulle ta oss till KNASBAS! En fest på Norra. Har inte varit på sånna tillställningar på MINST ett år och kände mig inte riktigt hemma bland alla uv-krigare och hattifnattare! =) Men visst, man har ju själv varit likadan. Gav upp effter nån timme då vi fått dansa av oss lite i alla fall. Så det blev ingen allnighter som förr utan vi stack hem till Carro igen och efterfestade. Eller vi och vi, jag körde ju... så ingen alkohol för min del. Men dessto fler klubbor och krukfunderingar!
Kom hem lagom på morgonen och somnade som ett litet barn. 

  

  

MEGASVÅRT att ta bilder så mycket rök där var. Emellanåt såg man inte ens personen brevid sig så jag och Carro fick hålla i varandra. Vaddå att man blivit gammal!?!


Lördag. Fetslö och efter i tänkandet. Skulle egentligen hem till Micke men det blev inte av så skulle jag hänga med honom till Happy istället och glo på fotboll men jag kom fram till att STANNA HEMMA!!! Bara mysa med bubbelvatten och en dålig film. Funkade lika bra det också. Har blivit helt trött av mig. Var dessutom ute dagen/natten innan. =P


Söndag! 
Fick ett ryck att jag ville hitta på något. Försökte vara spontan med Cicci men det ville sig ikke så det blev istället att jag hämtade henne någon timme senare och så begav vi oss efter mycket funderande till IKEA!!! Ingen av oss skulle ha något men så är det alltid... och så kommer man ut med en jekla massa skit ändå. TYPISKT! Jag blev bjuden på en go köttebullemiddag MED fika och för chokladig kladdkaka innan vi började spatsera runt som förvirrade söndags-svennar.
När vi ändå var i krokarna körde vi inom Rusta och köpte ännu mera onödigt skit. BRA OCH HAAAA!
Sen vad det nock. Man orkar ju inte hur mycket som helst. Blidde ingen Micke och lillen idag heller men på tisdag! Wiiie.
Så det blev en slappekväll här hemma nu.
Babade och skrubbade bort min sista solbränna, inge att spara på! =P

Nyheterna... ja världen kommer gå under, sakta men säkert..

  
 Nä, för vi ska inte ha nåt!!!

Nä, nu fick det vara nog.
Ska mysa ner mig till en dålig film och så får vi se om man kommer igång med träningen i morgon... vi får la seeeee...


  Viva la Diva!

 

Peace out vecka 8-town!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0