Resfeber?

Inte direkt, har inte kommit så långt, har varit rätt mycket dom senaste dagarna.

Äntligen sitter jag hemma i lugn och ro. Har tagit mig ett glas vin och myser.
Blir dock bara så förbannad när jag tänker på det. Hur fan kan man vara så jävla korkad som Maria!? Boka en resa utan pengar!? Skylla på att man har sina pengar på sin brors konto men att banken strular. ALLT stular när det gäller henne. Men det ska bli skönt att slippa henne. Det var det första jag sa till Carro "fy fan vad skönt att slippa den **** *******!!!"
Snacka skit är hon bra på i alla fall. Hon hade ju fixat med sin "Johan" (om han nu finns) och han skulle hämta oss och vi skulle bo hos honom och bla bla blaaa. Hon ville iväg och titta på apor, det var hennes förslag. Var fan får man allt ifrån!? Reeetaaaard! Som sagt, jag tycker det är skönt att slippa henne och hennes skitsnack. Alltid när man träffar henne så pratar hon illa om någon hon känner, vilket hon ANTAGLIGEN gjort om oss också. Feg som hon är så kan hon inte stå för det. I dom lugnaste vatten...
Men men, karma baby! ;)

Vet att du läser detta och tro mig Maria, du har fortfarande en del att stå till svars för sen. NÅGON gång måste du ta itu med konsekvenserna. Hur man kan gå från "vän" till att hugga någon i ryggen så... När man helt enkelt bara kan säga "NEJ, jag har inte fixat pengar"!?!?! Du skällde på mig i Arlövsavfarten för att jag ens frågat dig om du hade råd!!! Fy fan!
Hur i helvete kan du göra så mot Carro efter allt hon gjort för dig!? Du är fan sjuk i huvudet!!!
Skulle spelat in dina samtal som jag sagt tidigare. Men då hade du väl skyllt på katten? Som du gjorde när du kissade i Carros soffa ;) Ha ha ha!

Nä, faak that!
No more and me likie!


Tog sprutan i tordags. Skrek håll käften till damen och fick en röd klubba och ett discoplåster. Såg tydligen "fejsen" ut. Tror fan det!!! Kan inte sprutor... iiih!
Sen käkade vi middag och mös och snackade mysterium. Busigt!
 
Discoplåster! Marioparty! (Carro, Jag, Calle & Bosse)

Fredagen gick åt planering, flängande och småshopping. Försökte somna tidigt men det gick väl sådär efter allt kaos från idioten. Helt jävla ställd.

Lördag. Jobbade första gången på nya jobbet. Hilton! :D
Gick väl si och så. Carina sa att det var okej men kände mig väl inte riktigt nöjd med min insats. Kanske inte lika fin som stället kräver? Men det var kul och tiden gick snabbt. Var helt slut när jag kom hem och somnade gott. Annars hade jag hängt med dig Danne det VET du! Men i februari någon dag, jag LOVAR!!!

Söndag.
Även denna dag på Hilton.
Gick snabbt. Dubbla sittningar. Tackade för mig och gick hem. Trött.
 Hilton! =)

Måndag.
Avslutade en flängd måndag med jubbetöserna. (efter ha varit med och öppnat "syndburken")
Jag cyklade (försökte) ner till Nobel för att möta upp Petra. Sen knallade vi bort till en pub för att käka middag och ta en öl (två, tre...) Lisa slöt upp något senare. Snack snack och snaaaaack. Fler som inte var så jätteglada på "fröken efter". KONSTIGT!?
Men men, hindrade oss från att traska dit, onödig när man druckit lite.
Sen snackade vi pååågar. Eller vi och vi. Jag är tyst. Inget och nada. Jag söööörjer hahaha. =P
Sen dök fantamig en påg upp och sen var det dags att avrunda. Jag cyklade hem (typ) och försökte däcka.
  
Syndburken!
Ölbilderna dyker väl upp på facebook om jag känner Lisa =P
Citat: "hipp, happ, depp och breeze, alla ställen heter likadant i malmö"
= Hipp, Happy, Deep & Breeze. Braaa Petra! =D

 Trion!
Jag i Lisas MEN mina rökeskor, gympaLisa och damPetra!
Hade fått 1000 kr om jag gått ut i dom, han hade ingen aning vem han "dealade" med. ;)

Tisdag, IDAG JUH!
Gick upp hyffsat tidigt och började med KAFFE! Sen ringde Micke och vi bestämde att jag skulle komma och hälsa på. Hälsa på lilla Linnea. Fick bara titta på henne genom glasdörren. Hon var så söt den lilla spjuvern så jag ville bara lyfta upp henne och pussa henne, men jag kunde inte. =(
Mitt lilla gudbarn. =)
Sen körde jag ut till far på landet. Lämna Bettan. Vilken ruskig väg!!! Fy fan vad halt det var! Eftersom jag var helt ensam tänkte jag busa till det lite och tvärbromsar för skojs skull. FÖRLÅÅÅÅÅT skriker jag medans Bettan slajdar som aldrig förr. Puuuh! Lyckades hålla mig på vägen och körde vidare. Klappade henne och lovade att inte göra om det, även om jag blev lite sugen igen. Lite kul var det faktiskt!
Men eftersom min bilkörning är så tvivelaktig som den är så kanske det var bäst att jag lät bli. =/
Fikade och fick i mig frukost hos pappsie. Lärde honom den moderna väldens teknik, DIGITALKAMERA!
Sen körde vi till Agneta för mer fika. Hann busa lite med Casper också, han ger sig ikke trots väder och vind.
Sen bar det av mot Malmö igen och vädret blev inge bättre. Hem om, ner till stan, hämta pengar, fixa dona och småshoppa onödiga saker. För det har dom inte i Thailand? Typiskt!
Sen kom jag äntligen hem och nu satt jag här med mitt vinglas som snart är slut vilket innebär att det är dags att nanna! =)

 

Är dom inte fina!? Mina små Martinssons. =)

  
Bettan håller hastigheten. Läskig landsväg.
Om man nu är så kass bilförare så kanske man skulle koncentrera sig på att köra!? Jag ska tänka på saken. ;)

  Bus-Casper!


Ja jeklar. Nu har man pratat av sig lite. Som alltid. Gyttans! ;)


Peace out from the face behind the words!
  


Som jag säger, eftersom JAG alltid tar fotona måste jag ta på mig själv också så jag vet att jag var där! ;) Från i fredags, igår och söndags.

Men shit, får väl gå och lägga mig, måste upp och packa i morgon, ALLTID i sista minuten.
När jag skulle till Australien så slutade jag jobba 01, hade fästemannen med mig hem (som somnade) medans jag packade och vid 04 skulle vi bege oss. Jag är värdelös på att packa!

Peace out soon time-town!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0