Lugnt och fint. =)

Har varit en riktigt mysig och slapp helg. Ingen stress och ingen brådska.
Spenderade hela fredagen med att packa upp, städa och pilla. Skönt att ha saker på plats igen. Ut med det gamla och in med det nya.
På kvälla blev det mys. Först hockeyn och sen film.
Såg Paranormal Activity som jag hört så mycket om.
Satt spänd som aldrig förr och bara väntade på att jag skulle göra på mig själv haha. Den skulle ju vara "SKITÄCKLIG" sa alla. Men jag förväntade mig nog mer och tyckte därför inte att den var SÅ äcklig. Men visst var den lite rälig. Fick tända upp hela lägenheten innan jag vågade gå ut och röka sen. =)

Igår fick jag överväga om jag orkade bege mig ut och härja. Kom fram till att det faktiskt skulle bli trevligt att komma ut lite och träffa folket.
Det var Sammes överrasknings-25års-fest. Haha, så snopen den stackaren såg ut, man kände sig nästan lite ovälkommen ett tag. Men Carro hade gjort ett kanonjobb och det blev en riktigt trevlig kväll med god mat och trevligt sällskap.
När klockan närmade sig 11 (tror jag) så skulle folket bege sig ner i stan till Fagans och jag som kände mig trött och hängig åkte hem och somnade gott innan jag lagt huvudet på kudden.
  

Grattis Samme!!!


Idag provade jag på att jobba lite. =P Var ju hur länge sen som helst känns det som. Blev ett par timmar på O´learys och sen cyklade jag hem. CYKLADE!!! Iskallt!!! Brrr!!!
Nu ska jag bädda ner mig och somna gott. Är trött hela tiden känns det som. =(
Men det är väl bättre det att man går upp tidigt och somnar tidigt. =) RUTIN! =P

I morgon ska jag hämta Bettan!!! Bettan som gick igenom!!! YEEEEEJ! Min fina Bettilettan.
Wiiie!

Uch, jag längtar tillbaka... är det konstigt?

  

Phi Phi Island.
Det absolut vackraste ställe jag varit på!



Peace out-time-to-go-town!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0