Tänkar-torsdag.

Vilken dag det har varit.
Till att börja med så sov jag bort hälften av den. Antar att jag var rätt trött och behövde sova ut innan det är dags igen. Om det har varit mycket jobb innan så kommer det nog bli värre nu. Skönt att man haft en dag att slappa.

Fisit runt och dammsugat, druckit upp resterna av champagnen och storstädat alla lådor. Nydligen satt jag ute på ballkongen och tittade på oskan. Mysigt.

Får väl hopp i säng snart eftersom det börjas tidigt i morgon. =(

Bröllopet igår var fiiiint. Det var kärlek i luften!
Den kakan fick man sig en bit av sen också. =)

Vet inte om det är därför man är så fundersam idag. Absolut INTE för att jag vill gifta mig!!! Men ändå.
Nydligen skrev jag om att beblanda sig med fel folk... lär man sig av sina misstag NEEEJ, nu ska hon på det igen? Nej nej neeeej!
Jag veeet inte. Sen någon annan som kanske spökar som är heeelt fel. Nej nej neeeej!

Måste reda ut saker nu. Reda reda reda!!!
Sen? Nej, nu!
Snart! ;)

Kom dock ihåg hur ont det kan göra. Gör ännu!
Preciiiis!

Nu ska jag se på mördande fruntimmer!

Peace out tänkeer-torsdag-town!

  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0