Megamix 3!

Men någon timme över innan kvällens aktiviteter så kan jag passa på att klämma in det senaste.

Bröllopet. Det var... gulligt! Så mycket kaaaarlek! Fint. =)
Har dock lovat att inte lägga ut allt för många bilder...
Och jag blev helt frälst i mina lockar!

Innan och under tiden:
   
Förebilden är ju underbar! =)

   Wiie!
 Redo för avfärd...

  Vi hade tur med vädret?

   
Vissa kan man ju inte ha med sig någonstans!!! Korvpaus i DK.


Kyrkan.
   

Mat och presenter.
   

Fest!
   
Ja, för JAG var då inte uppe på något bord. =P
Och detta är dom milda bilderna.... =O

Torsdagen var rätt lugnt. Vissa var inte lika i gasen som andra men det var skönt att få sova ut lite. =)

På fredagen var man på det igen. Förberedelser inför matchen på lördagen. Samt lite smygkikande på träningen. =O


På lördagen var det match och kräftskiva på kvällen.
Regnet gjorde att matchen ställdes in efter andra halvlek. Så trååååkigt då!!!
 

Detta gjorde att vi kom iväg tidigare än planerat. =) Men det vi dock inte  var beredda på var att matchen skulle spelas om IMORGON, söndag. Samla ihop alla personal som inte hunnit gå. Kaos!!!
Men men, det lööööser sig.
Vi som tänkte vara sportiga och cykla tog en taxi i stället. Vilket oväder!!! Galet!
   
Visserligen var vi NÅGRA timmar efter men vad fan, bara att sätta fart och är det kräftskiva så är det! =)
I detta fall var vi ute på Ärtholmen i en sommarstuga där vi satt i ett partytält i spöregnet. Mysigt värre! =)
   
  
Sen bar det vidare till rockkväll och det sög fetballe!

Det var denna kväll som "misshandeln" ägde rum. Okej, en brud fick lite pryl men så går hon och anmäler någon son inte rört fanskapet så denna blir hämtad på plats och sitta häktad två dagar. Sen inser hon att hon inte kommer "vinna" och tar tillbaka anmälan redan efter man insett att personen varit oskyldig. Jag lovar, fick hon inte pryl i lördes så hade hon lätt fått det sen. Tvi!!!
Sen säger vi inte mer om den saken.

På söndagen var det omspel av matchen. Var lite rörigt och det fick bli som det blev men det gick rätt bra ändå. Fick in personal och alla hjälptes åt. Det blev ganska bra till slut.
 Reda ut alla kassor? Jodå!
Avslutade med en kall på Möllan där vi försökte få mer info om vad som hänt med vår saknade man som dock "bara" satt häktad. =/

I måndags var det nya tag igen.
Måndag och tisdag gick till efterarbete samt att få i ordning inför mässan som skulle hållas i alla hallarna vid baltiska hallen och atleticum. Bygga och fixa. Träffade även på mansPeter!
   

Här lyckades jag även dra på mig min dunderförkylning men fick lovat om jag sjukade mig så skulle dom personligen komma och hämta mig. Lovade att ta mig dit!!! Iiiih!

Onsdag och torsdag var det den årliga kommexmässan och i 55 grader värme jobbade jag, Petra och Emma som hovmästare. Emma i lilla hallen och vi i den stora. Uppgift, se till att allt funkade! Har man bra personal inne så behöver man inte oroa sig. ;)
Men i den värmen och dom långa dagarna som började TIDIGT!!! (5.30) så blev man rätt trött och kanske något flamsig? Aja, vi öveerlevde dessa dagar också!
   
I vår personals uppgifter ingår att fixa våra frisyrer! =P
  Frukt och kaaagor!

Efter 4 hårda dagar var vi tvungna att avsluta på Möllan och pusta ut och snacka skit. Satt för oss själva och spelade memory och frågesport. Det var vi värda!
 
Sen sov man GOTT den natten.

Igår man man helledig och redan vid middagstid var jag riktigt uttråkad. Men eftersom man är sjuk får man försöka vila. Kom ut en liten runda och det räckte. Sen putsade jag mina skor och min fina nya cykel, som jag även passade på att smörja!
"Gula faran" som Cicci kallar den. Eller oss. Som känt sen innan så bör jag inte cykla allt för mycket... speciellt inte "nattetid". =O
Och så kom syster förbi igår kväll! <3 Dagens ljuspunkt!!! =)
  Vaddå svarta skor? Färgglatt värre!

Jaha sen var det lördag idag.
Känner mig väl helt okej... Ikväll bär det av till Chille som har 26-års fest med grillning och partaj.
Blir nog skoj skoj!

Får passa på att roa sig. Nästa vecka blir hård. Nästa lediga dag är nästa onsdag. Bara dubbla pass och långpannor. Aj aj aj!!!

Men nu blire duschen!

Peace out megamix 3-town!


Kommentarer
Postat av: Sara

Fullan rullan o bröllopet verkar ju vara fint! :)

2010-08-22 @ 10:56:08
URL: http://lunaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0