Ja för satan!

Kanske precis vad man behövde... en sovmorgon!
Helt slut in the head!!! Plus gigantiska påsar under ögonen (tydligen) som folk GÄRNA kommenterar. Haha.
Tank jo!

Nu bär det av till jobb, skulle egentligen varit ledig idag men tar stägningen på O´L ikväll. Nu har man ju vilat sig. =)

Hoffmaestro! Me likieeeee!
Har sett dom på klipp från Uppsla Reagge Festival men fattade absolut inte att det var dom när jag hörde dom hos Chrille. Älska denna låten asså!!!
Live!!! Sjukt grymma!!!



Så! Lovley!
Nu ska jag cykla till jobb och göra mig en megastor KAFFE LATTE innan jag kör igång.
Har en "festival update" som jag får köra i veckan.

Peace out Hoffmaestro-town!

Kommentarer
Postat av: Ulla

Hej!

Jag såg Hoffmaestro & Craa på Svedalarock. De var så bra så vi åkte till Helsingborgsfestivalen bara för att få höra dem en gång till:)) Absolut häftigt att se dem live. Kram på dig! Ulla

2010-08-31 @ 19:54:16
Postat av: Carolina

=O!!! Om jag bara hade vetat tidigare!!!

Känner mig småavis... =P

Kram!

2010-08-31 @ 23:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0