Dejt med döden!

Idag var jag på dejt med döden och jag överlevde!!!
Hade det faktiskt t.o.m jävligt mysigt. Petra, du hade helt rätt, jag älskar det!!!

Detta innebär att efter jobb så jag jag direkt hem. Får ju varken äta eller dricka fråns på onsdag!!! Sen bestämde Hank och jag att vi skulle åka MOPPE!!! (motercykel)
Fick panik efter vi bestämt och kände direkt pulsen som ökade. Har varit livrädd och slingrat mig hur länge som helst men idag blev det av och jag älskar det!!! Fattar inte vad jag varit så rädd för. Jättemysigt. Trots alla skallebank och skrik så var det värt det. Försöker redan boka in nästa gång!!!

  Chaffis!

 Lagom nervös? Neeedå!
  On the road!

Underbart!
Körde runt i Bokskogen, Net On Net, Mediamarkt via Leif och med avslutning och KAFFE på Möllan. Ingen öl och ingen mad. =( Men jag överlevde detta också. =)

Har annars varit en lugn dag på Möllan. Slappade, donade fick t.o.m Leffe till att putsa fönster. JIPPIE!!!
Fick sen finbesök av både Madde och Lisa som tittade in. Mysepys!
  Dutti kille.
 Finbesök.
  
Dagens, uttåkad och ÄNNU mer uttråkad.
Har vi lite och göra skickar vi sms/mms istället för att prata. Braaa!

Just another manic monday!

Igår, söndag var jag ute och panikletade efter klänning. BRÖLLOPSKLÄNNING! =)
Letade och letade och hittade till sist ett litet nummer som nog gör susen. Dock var den LITE i tightaste laget och därav ingen mat! BASTA!
Efter inköp blev det filosofi på Carros ballkong i regnet och sen bus, film och mys. Plus en kåt katt? =/

  Medhjälp och resultat.
  Filosofi & regn.
   Kåt katt & bubbla!!!

I lördags var det bortamatch vilket som innebar O´Learys.
Jag och Petra försökte köra A-team så gott det gick. Hade ju äran att ha hand om drop-in sidan. KUL!!!
Men även denna dag tog slut och det firade jag och Maddebus med en kvällsfika. =)
   
Det blir vad man gör det till. ;)


I fredes blev det spontanbestämt att jag skulle följa med Cicci på fest på Möllan. Slutade jobba 4, var hemma vid 6, duchade och fixa (försökte dricka äckelvin!!!) sen tillbaka. Blev ett par kalla innan vi kilade vidare till festen.
Lite 3-D spel och singstar sen gav jag upp. Fick dock en bild på micron och det som lyste ovanpå, helt nyfiken var jag!
  Äckelvin och gottecider!!!
 Stereo PÅ micron! Galet! =P
  Singstar, hejja Cicci!
  3-D-spel! FRÄSIGT!

Jodå, det var dessa dagar. Lite hinner man fantami med om man bara  går HEM efter jobb. =P

Nu ska jag hopp i bingen, blev bytad i morgon så det blir ingen lunch för mig utan kvällspasset på Möllan istället. Går säkert bra det också. Sen på ondag smället det. SMACK i tapeterna!


Peace out döds-dejt-town!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0