26år, Möllan, Skånes Djurpark!

Först och främst, idioter finns det gott om och nog fan ska man beblanda sig med många av dom.
Trötta mitt trötta huvud!!!
Fakk dat shiat.

Fan, hinner knappt blogga eftersom man har fullt upp med absolut inget vettigt. Denna veckan är jag nere i endast enkla pass men hinner jag göra något vettigt!? Neeeeej!

Var ska jag nu börja. Asgarvar när jag tittar på mina bilder.
Vi kan börja med jobb och Möllan. Blev lite tufft EFTER jobb i går och därför fick komma en halvtimme tidigare så jag kunde dricka kaffe med Leif och Fredrik (grannen från Mascot). Leif hade gått upp extra tidigt för att ta sig till jobb och fixa fika till oss. Gulligt!


Igår blev vilt av okänd andledning. Köpte shottar för att bygga torn?
Ja jag vet då inte. Emma försökte pilla bort en spåga, aj aj aj!!!
  

Allt kan hända på Möllan...
   

Ibland har vi kul PÅ jobb.... ibland efter... eller hur Leffe!?
   
Eftersom det bara är vi två på dagarna får vi roa oss bäst vi kan...

Efter jobb...
 

Ja vad säger man, fästemannen och jag, vi kan roa oss.

Hm, när vi ändå snackar jobb så har vi andra stället också. Dårhuset?
Är det kul och jobba så överlevar man...
Mycket matcher nu tätt inpå.
Iiiih. Tur man har sina kollegor!
 (man blir ju hämtad med stil!!!)

 Mitt och Emmas kontor. Eller mitt gamla eftersom jag blivit flyttad igen!?
  Bortasektionen, min nya sida. =(
   
 Solnedgång... = hemfärd!!! (möllanfärd)

Min 26-års fest. Baaaahahahaha!
Mycket trevligt, närmsta och bästa var här.
Skulle bli en lugn kväll eftersom dom flesta av oss skulle jobba dagen därpå. Halv sex sparkade jag hem dom sista två gästerna. GÅ HEEEEM!!!
Bilderna får sköta snackat från min "lugna grillkväll"

Dagens första present var en bild på två stammisar i mankini. Tro det eller ej men jag fick vad jag önskade!!! Vågar inte lägga ut bilderna här, men dom finns!!!
 Exakt en sådan här hade dom klämt ner sig i.
  
I väntan på maod.

   
  Maod och sång.
KUBB!    
Emma får ALDRIG mer vara med!!!
 TÅRTA!!! =) Min himmabakade.

Sen gick det bara utför... (VÄLDIGT många som IKKE läggs upp!!!)
   
   
   
   
Klädbyte och Henrik blev riktigt grann! =)
   
 I love my friends! Hahaha!!!
Tack för en kanon kväll/natt/morgon!!! <3

Helgen innan var både jag och Peeedra lediga och eftersom det inte var strandväder så nappade hon till slut på mitt förslag om Skånes Djurpark, så vi åkte fantamig dit. Hade ju fräsiga bilen som jag osse fick köra! =D Vem behöver ha ungar när man har kollegor!?

 Vill köra den fler gånger tack! =P

   
   
  Inte ta med djuren petra!
   
   
   
  

Avslutade på Möllan (så klart) (efter en fika i Arlöv) där vi visade fina filmklipp från dagens äventyr.


Ja för fan. Kul har man. Har ont i kinderna efter "skrivit" denna bloggen. Haha.
Jag hoppas du skrattade LITE Petra! =)
Jag och mina syndrom, vi har det bra! Happy happy skutt skutt!

Nä, nu orkar jag fan inte mer. Ska hopp i säng TIDIGT för en gångs skull så jag är pigg på morgonfikan i morgon. =)

Peace out bilder som faaaaaan-town!

Kommentarer
Postat av: petra

ja jisses så kul man kan ha de, och roa varandra lite. Ser fram emot nästa äventyr ;-)

2010-08-06 @ 18:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0