"Tiden"

"Tiden är den mest rättvist fördelade resursen. Alla har 24 timmar till sitt förfogande varje dygn"




Det låter ju busenkelt. 24 timmar för tusan! JO MEN KÖSS MAJ I RÖVEN!!!!
Nä men så kan man inte säga, för det stämmer väl?

Men varför hinner jag ALDRIG.
Varför hinner just JAG aldrig!?

VAd ska jag egentligen hinna?  Jo, saker liksom...
Orka. Flänga. Busa. Hitta poooo!

Knasig veva. Så mycket saker att fundera över.

Äch. Nattaflams.
Är bara så orolig att allt tar slut en dag och då har jag inte ens hunnit....
Ni vet. Iiih.


Överigt som hänt idag...
Fick skoskav på min runda som blödde ner stumpa, sko OCH byxa!!! Starkt jobbat!
Fick två frispel på jobb. Folk kan vara helt jevla fucked up. Småglin! SUG BALLE!
=)


Peace out tiden-town.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0