Oh happy day?

Ja för tusan! Oh happy fucking day!

Saker kan tydligen lösa sig till det bättre? Vad fan!?

Var livrädd i förrigår när jag fick höra "det senaste skvallret" om när jag var på tal. Jisses!
Trodde att jag skulle förlora mitt jobb igår. Men nääää, fick löneförhöjning istället. =D
Jag fattar knappt vad som hände.

Önskar nästan att jag hållt flabben där. Men visst, även om jag LÅNGT ifrån tappar humöret lika ofta som jag gjorde förr i tiden så kommer man ibland till en gräns när det bubblar över. Tydligen var det rätt tillfälle haha. Men jag är duktig nu säger mina kära. =) Humörsvägningarna ligger i det förflutna. Nästan helt. =) Nu är jag bara trött och tråkig i stället. Ingen jag kvar. Även jag har blivit ett tomt skal. GRATTIS på maj!


Somnade äckligt tidigt igår och vaknade 4 i morse och kunde ikke somna om. Glodde lite film och tv och när klockan blev 8 gick jag till slut upp för att dricka mitt KAFFE!!!
Strax därpå gick jag ut på värsta långrundan. Helt underbart väder!!! Mysigt.
I pildammsparken blev jag omknallad av två snubbar. Gillade det inte och försökte öka och varva dom tillbaka men med mina små steg ville det sig inte. Där blev jag lite kinkig. =(
Men vad fan, solen skiner, jag har ett jobb och saker är bra? Nja. Men solen skiner som sagt.

Ska försöka bli klar nu och cykla till jobb. Har fortfarande ingen aning om var jag parkerat min bil. Petra kläckte ur sig igår att den kanske är stulen... tänk så är det så? Jag kommer leta tills jag hittar den i alla fall! Ska bara hitta rätt smågata. Så länge får jag använda benen. (för det gör vi inte hela dagarna!?)

Wiiie. I morgon ska jag Petra och Madde ut och äte fondue efter jobb. Blev ju inget sist så vi får väl prova igen. Tjo hooo!


Peace out happy-day-town!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0