Lite mys hann man med!

För att fortsätta där jag slutade sist så var lördagen med liveband riktigt skoj! Tjo flöjt! Synd att där inte var mer folk bara men det var kul ändå.

På söndagen var man lagom mör. Jag hade tänkt vara ledig och sova ut men det slutade med möblering och dukläggning. =P
Fast efter fem timmar gav jag upp, stack ner och beställde käk, hämtade Petra och sen begav vi oss hem till Carro. Blev en mysig veckoavslutning. =) Lite social hann man vara.
Tittade på tokiga klipp och sveriges värsta bilförare. Kan folk verkligen vara så korkade!?!!?
Sen blev det till att köra hem.

  PGA
Iiiiiiih!!!!

Osse misarna så klart!!!
 

I måndags var det match. Blaaah blaah bllaaah!
Afterwork på Möllan. Jevla fruntimmer!!! Men hon blev tyst i alla fall! Go Petra!

Igår, tisdag var det jobba jobba och jobb. Först "efterarbete" och sen gick jag av tre timmar innan jag började på O´learys. Sen kväll. Snickesnack på ett bra sätt. Danka gjorde en raplåt till mig om min cesarsallad. =)

Idag var jag helt slut. Vaknade 10 och låg sedan kvar och bara glodde till 2. Helt slut i hela kroppen. OCH knoppen. Iiih!
Masa mig ut på en promenad och nu sitter jag här och sippar på min "burn" innan jag ska cykla till jobb. Fullsatt ikväll på O´learys. Barca-Inter. Jippieeee!
Fast ingenting som inte A-Team fixar. ;)
 Yeeej!

Sen blir det ännu en tuff helg. Jobbar kväll i morgon. Dag + kväll på fredag. Låndag på lördag och långdag på söndag. PLUS att jag blivit erbjuden att komma ut till Arenan också. Varit på några kompisar att säga till där ute men då hände inget. Nu blev jag frågad i söndags om jag kunde tänka mig att komma ut dit och jobba i mågon av barerna. Ja för fan!!! Men hur ska man hinna!?!?
Börjar bli lite tight med tid nu. Aj aj aj, oj oj oj.

Det får bli som det blir. Nu ska jag snart bege mig och jag avslutar med ett roligt klipp som vi skrattade som fan åt hemma hos Carro.
"High reporter". Tror ni han tappar tråden?



Peace out gott med burn-town!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0