Ibland stämmer det allt!

Ja, jag är jättenördig. Tror på horoskop och dömmer folk efter deras stjärntecken. Moget!
Men lite busig är man och trotsar ibland eftersom egentligen ska jag och Cicci inte komma överrens. Fast ibland dras motsatser tillvarandra?

Dagen horoskop kändes dock klockrent på hur jag känner mig. Hur jag känt mig det senaste halvåret...

Kräftan 21. juni - 21. juli
" Du är säkert känd för att sätta igång fester.
 Det kan vara pressande, när du inte är på humör,
utan hellre vill sitta i ett hörn. "

Jag har blivit så tråkig och osocial. Vet inte hur man uppför sig. Hur man pratar, hur man är när man bara ska vara. Bara denna veckan har X antal personer sagt till mig att "släppa loss". Vad fan jag kan inte? Låt mig sitta i ett hörn och lukta på dom små blommorna? Haha  =)
Nä vi får se i morgon. Ska hem till chefen på kalas. Heter det fortfarande kalas? Födelsefest i alla fall... och där får man inte vara nykter. Fick t.o.m ledigt på söndag så jag kan släppa loss totalt. Ingen press alls nä? Iiiih.

Skulle egentligen på "kalas" i Köpenhamn idag men det blev så jevla struligt med bilar och folk så det får vara så. Visst jag kunde köra men vad faaaan. Ne, blir nog filmkväll i Arlöv i stället så man är utvilad i morgon så man både orkar jobba sen partaja. =)


Fick precis ett samtal från en gammal kollega som numer befinner sig i Norrland. Haha den killen är inte frisk!
Han: GLAAAAAAD PÅSK!!!
Jag: Va? vem är det!?
Han: Glad påsk Carro!!!
Jag: Jaha, hej, glad påsk på dig med.
Han: Jag vill vara bäng!
Jag: Du är bäng...
Han: Har du stora bröst?
Jag: Vad fan är det för fråga?!
Han: Jag bara undrar.
Jag: Ja det har jag.
Han: Ja, det vet jag!
Jag: Varför frågade du då?
Han: Annars får man inget veta.
Jag: Ehhh, är du i Skåne nu då?
Han: Nej jag är i Norrland, jag får komma ner och nypa till dig en dag.
Jag: Jaha, det får du väl göra.
Han: Hejdå! *klick*

Haha, den människan är inte helt hundra men jag måste erkänna att jag saknar honom och den gamla goda tiden på krogen. Nog fan hade vi kul.
Så här rolig kunde norrlands-Tomas vara!

Helt galet och jag minns det som igår. Jag hade stägningen och höll på att plocka undan uteserveringen när jag bara ser någon rusa förbi och skrika något obegripligt.
Tomas hade fått en hof för mycket? =)

Ett annan "tokig" sak han höll på med var även tequila. Dock inte som alla andra dricker den.




Behöver man säga mer!? Haha vilka tider.
Då var minsan allt en fest och roligt konstant. Tjo faderittan. Vad fan hände!?!?!


Nä, en förbätttrning på min front. Man får ju inte glömma att leva. Fast jag vill ju inte, jag jobbar hellre. =P
Mohaha.


Faak it. Dags och försöka komma iväg.

Glad påsk på er!

Peace out påsk-town!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0